Divendres 15 Octubre 2021

La Fundació “la Caixa” ens ha concedit un ajut a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls pel desenvolupament del projecte "Promoció de l'autonomia i atenció integral especialitzada a les persones afectades d'ELA i les seves famílies". Aquest va ser presentat a la Convocatòria Catalunya 2020, que té com a finalitat col·laborar amb organitzacions no lucratives que desenvolupin projectes al territori català, i més concretament està dirigit a projectes en que s’atengui a persones que es troben en situació de vulnerabilitat social, amb l'objectiu de millorar la seva qualitat de vida i fomentar la igualtat d'oportunitats.

Divendres 1 Octubre 2021

Comencem la campanya de LOTERIA SOLIDÀRIA de NADAL contra l’ELA! Com cada any, a més de la loteria de Nadal, també tenim Loteria Solidària de la “Grossa de Cap d’Any”.

Per informació, compra de participacions o adquisició de talonaris, podeu contactar per correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o per telèfon 93.766.59.69 (de Dilluns a divendres de 8h a 15h). Les participacions de la Loteria Nacional de Nadal també les podeu adquirir per internet omplint el formulari aquí i pagant-ho amb targeta.

Dimarts 21 Setembre 2021

Els laboratoris CINFA, impulsen una nova acció solidària “La voz del paciente”, amb un doble objectiu: donar visibilitat als pacients i les entitats de pacients que treballen dia a dia per millorar la seva qualitat de vida, i donar suport a aquestes perquè puguin fer realitat els seus projectes, en un context especialment complicat com es la pandèmia del Covid-19. Els 50 projectes més votats rebran una aportació econòmica de 2.500 euros.

Dijous 16 Setembre 2021

Les famílies ateses per la Fundació que necessitin realitzar algun desplaçament amb la persona afectada d'ELA i no tinguin un recurs propi per fer-ho, poden sol·licitar una de les dues furgonetes adaptades que disposem a la nostra entitat. Aquests vehicles es poden gaudir d’un a varis dies segons les necessitats que es tinguin i la disponibilitat que hi hagi.

Es tracta de dues furgonetes adaptades pel transport d’una persona amb cadira de rodes i ens van ser cedides per dues famílies que ja no les utilitzaven. Fins ara aquest recurs està funcionant de manera excel·lent i cada cop són més les famílies que ens la demanen per fer desplaçaments, tant curts com més llargs.

Dijous 9 Setembre 2021

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya concedeix un ajut pel projecte de la Fundació ”Atenció integral a les persones afectades d'ELA/MMN i les seves famílies a domicili i a la UFMMN de l'Hospital Universitari de Bellvitge, així com a altres Unitats hospitalàries d'ELA, a tot Catalunya” en el marc de la convocatòria anual de subvencions per al foment de la salut i el suport als pacients i les famílies.

Feed RSS de notícies