Gràcies per tots els Gestos per l'ELA!

Dijous 23 Juny 2022

El dimarts 21 de juny vam celebrar el Dia Mundial de l'ELA i les xarxes socials es van omplir de fotografies amb Gestos per l’ELA i edificis il·luminats de verd de tot Catalunya, juntament amb l'etiqueta #FesunGestperlELA. Des de la Fundació només podem dir gràcies per tot el suport rebut i totes les fotografies que hem vist! No tenim suficients paraules d'agraïment per totes les persones que us heu sumat a la campanya “Fes un Gest per l’ELA”, que ens ajuda a donar visibilitat a la malaltia, a les persones afectades i a les seves famílies des de ja fa més de 7 anys.

Hem volgut fer un petit recull de fotografies, és una molt petita mostra de tots els Gestos que vam veure, des de polítics a personalitats públiques passant per alcaldes i alcaldesses de molts pobles de Catalunya i també als seus habitants, així com amb alguns dels edificis il·luminats de verd de diferents pobles i ciutats de tot el territori.

Moltes gràcies a tothom que ho ha fet possible fent-se una foto fent el Gest i l'ha penjat amb l'equiqueta #FesunGestperlELA, també a tots els ajuntaments per il·luminar el seu municipi.

Gràcies pel Gest per l’ELA!!

Us deixem amb l'album on podreu veure un petit exemple de les centenars de fotografies que vam veure durant el Dia Mundial de l'ELA i que ens han ajudat a donar visibilitat a l'ELA i suport a les persones que pateixen aquesta malaltia:

I si ens voleu ajudar a continuar donant suport a les persones i famílies afectades d'ELA,
podeu fer un donatiu o fer-vos col·laboradors!

O fer una donació a través del bizum de la Fundació, al 02621