Jornada sobre ELA organitzada per l’Hospital de Bellvitge, l’Hospital del Mar, l’Hospital Vall d’Hebron, l'Hospital Sant Pau i la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls

Dimarts 31 Maig 2022

Amb motiu del Dia Mundial de l’ELA, les Unitats Funcionals d’ELA i Malaltia de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’Hospital del Mar, l’Hospital Vall d’Hebron i l'Hospital de Sant Pau, juntament amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, organitzem la JORNADA SOBRE ELA el 21 de juny a les 16:00 a CaixaForum Barcelona.

L’objectiu d’aquesta jornada és donar visibilitat i actualitzar àrees importants de la malaltia, des de diferents temàtiques i amb punts de vista de més d'una desena d'experts i professionals relacionats amb la recerca, els assajos clínics, la genètica, les cures i la captació de fons, tot això perquè persones afectades d’ELA, els seus familiars, cuidadors, o professionals i persones que treballen amb la malaltia, estiguin actualitzats i informats de tots aquests temes tan importants sobre l’ELA.

La Jornada tindrà lloc al Auditori de CaixaForum Barcelona (Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8 de Bcn), i començarà a les 16h. Si esteu interessats en participar-hi, la incripció és obligatoria i la podeu fer a través del següent formulari: https://bit.ly/Inscripcio_JornadaELA22

Podeu veure el programa sencer aquí.

Aquesta jornada està organitzada per quatre Unitats multidisciplinàries d’ELA de quatre hospitals diferents de referència, juntament amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, per fer palès que aquesta malaltia necessita un treball totalment en xarxa i de manera conjunta per donar una atenció de qualitat i trobar una cura el més aviat possible. L’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA) és una malaltia neurodegenerativa, que està suposant un repte desde la vessant més bàsica per comprendre els seus mecanismes fins al maneig en la pràctica diaria, sense oblidar les cures que necessiten les persones afectades en totes les etapes que comporta la malaltia, així com la financiació i recursos que requereixen tots aquests aspectes i que el sistema sanitari i social la majoria de vegades no arriba encara.

Per les persones que no es puguin desplaçar, l'acte serà retransmès en directe a través del Canal de Youtube de la Fundació.

Organitza:

Col·laboren: