Idees de regals nadalencs solidaris contra l’ELA

Divendres 19 Novembre 2021

Ara que s’acosten les festes de Nadal des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls us volem proposar alguns regals que podríeu fer, a les vostres persones estimades o si sou una empresa als vostres treballadors, i que alhora son solidaris per amb les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

Tots els articles que trobareu a continuació porten inclòs al preu un donatiu a la nostra entitat el qual destinarem als projectes d’acompanyament i atenció integral a les famílies afectades per aquesta malaltia, així com al foment de la recerca per trobar una cura.

Secrets de Mar de Clos Galena
Si sou aficionats al vi, el celler Clos Galena us ofereix el Secrets de Mar, un vi DO Terra Alta, negra o blanc, mediterrani d’estil fresc i desenfadat. Per cada ampolla que compreu el celler donarà 1€ a la nostra Fundació. Celebreu aquestes festes de la manera més solidaria amb Secrets de Mar!

Conte Mà Amiga
Un conte sobre el valor de la solidaritat. Un conte per una cura de l’ELA. "Mà amiga" és un conte il·lustrat infantil creat entre tres germans (Dalmaus, Polets i Gemma) per recaptar fons per a un futur tractament de l'ELA. El preu íntegre d’aquest conte solidari es una donació a la Fundació, la qual destinarem a TRICALS, el projecte europeu d’investigació en ELA.

Clauer “Fes un Gest per l’ELA”
Aquest clauer solidari, és un regal magnífic i alhora solidari per si has de fer un petit present. Simbolitza la mà fent el Gest de la nostra coneguda campanya “Fes un Gest per l’ELA”, i amb aquest gest estaràs ajudant a moltes persones afectades d’ELA i les seves famílies!
Si voleu més informació sobre ell només ens heu d’enviar un correu a ela@fundaciomiquelvalls.org

Ilusión+
Una altre opció solidaria si ets un amant del vi és Ilusion+, el projecte on en Pau i la Gina fan selecció d’alguns vins per oferir-nos-els en format solidari amb les malalties neurodegeneratives. Destinen una part dels beneficis de cada compra a diferents entitats que ajuden a les persones que pateixen aquest tipus de malaltia, com és la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Detalls nadalencs personalitzats - Gemma Caverdòs
Necessiteu fer un regal de Nadal que sigui ben original? Us proposem aquestes precioses decoracions personalitzades i solidàries de la Gemma, que les crea per després donar els beneficis a la nostra entitat ajudant així a millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA.
Si en voleu un, contacteu amb la Gemma per whatsapp al 67984600 el més aviat possible, ja que son totalment artesanals!

Gràcies per voler ajudar a les persones afectades d’ELA i les seves famílies a través d’aquests regals, gràcies pel vostre Gest per l’ELA!