Fundació “la Caixa” una vegada més al costat de les persones afectades d’ELA i les seves famílies

Dijous 28 Octubre 2021

La Fundació “la Caixa” ens ha concedit un ajut a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls pel desenvolupament del projecte "Promoció de l'autonomia i atenció integral especialitzada a les persones afectades d'ELA i les seves famílies". Aquest va ser presentat a la Convocatòria Catalunya 2020, que té com a finalitat col·laborar amb organitzacions no lucratives que desenvolupin projectes al territori català, i més concretament està dirigit a projectes en que s’atengui a persones que es troben en situació de vulnerabilitat social, amb l'objectiu de millorar la seva qualitat de vida i fomentar la igualtat d'oportunitats.

Amb aquest projecte des de la Fundació es realitza una atenció integral especialitzada a nivell social, psicològic i d'atenció a la dependència a les persones afectades d'ELA/MMN així com a les seves famílies, oferint-los suport, assessorament, informació i acompanyament durant tot el procés evolutiu de la malaltia.

Volem agrair molt especialment a la Fundació “la Caixa” el seu suport i compromís a la tasca que realitzem per ajudar a les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

Moltes gràcies!