Vota pel projecte d’atenció als afectats d’ELA a “La voz del paciente” de Cinfa!

Dimarts 21 Setembre 2021

Els laboratoris CINFA, impulsen una nova acció solidària “La voz del paciente”, amb un doble objectiu: donar visibilitat als pacients i les entitats de pacients que treballen dia a dia per millorar la seva qualitat de vida, i donar suport a aquestes perquè puguin fer realitat els seus projectes, en un context especialment complicat com es la pandèmia del Covid-19. Els 50 projectes més votats rebran una aportació econòmica de 2.500 euros.

Des de la Fundació Miquel Valls hem presentat el projecte del “Banc de Productes de Suport” que posem a disposició de les persones afectades d’ELA i els seus familiars de tot Catalunya amb l’objectiu de millorar el seu benestar i la seva autonomia personal.

Ajuda’ns i vota pel nostre projecte clicant en aquest link

Moltes gràcies!