El Departament de Salut ratifica el seu compromís vers les persones afectades d’ELA a través de la Fundació

Dijous 9 Setembre 2021

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya concedeix un ajut pel projecte de la Fundació ”Atenció integral a les persones afectades d'ELA/MMN i les seves famílies a domicili i a la UFMMN de l'Hospital Universitari de Bellvitge, així com a altres Unitats hospitalàries d'ELA, a tot Catalunya” en el marc de la convocatòria anual de subvencions per al foment de la salut i el suport als pacients i les famílies.

El projecte recolzat engloba l’atenció integral, especialitzada i continuada que des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls s’ofereix a les persones afectades d’ELA i les seves famílies, tant a domicili com a les diferents Unitats Funcionals d’ELA, i en coordinació amb la resta de recursos i professionals de la xarxa pública i privada.

Volem transmetre el nostre mes sincer agraïment al Departament de Salut per el seu suport continuat i per estar al costat de les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

Moltes gràcies!