La Fundación Once recolza un any més la campanya “Fes un Gest per l’ELA”

Dimarts 13 Juliol 2021

La Fundación Once any a any reafirma el seu compromís cap a les persones afectades d’ELA i les seves famílies a través del recolzament continuat a la feina de la Fundació Miquel Valls, i més en concret, a la tasca de sensibilització que portem a terme.

Aquest recolzament es materialitza amb una ajuda per poder crear alguns dels materials de difusió i sensibilització de l’ELA i realitzar activitats per donar a conèixer aquesta malaltia en el marc de la nostra campanya “Fes un Gest per l’ELA”.

L’ajuda concedida per la Fundación Once ha contribuït al desenvolupament dels materials i les activitats de difusió y sensibilització que es van realitzar durant l’any 2020, amb l’objectiu de donar a conèixer l’ELA i la seva problemàtica a la societat en general i aconseguir una ciutadania compromesa y proactiva davant la malaltia.
Així mateix, la campanya també dona a conèixer les actuacions portades a terme des de la Fundació a benefici de les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

La campanya es una invitació a fer un Gest per l’ELA i col·laborar amb l’entitat per contribuir a millores en la seva qualitat de vida. La imatge de la campanya, com bé és sabut, és una ma fent una L amb els dits. Fer un Gest per l’ELA pot ser fer-se col·laborador de la Fundació Miquel Valls, fer un donatiu, fer-se voluntari, adquirir marxandatge, organitzar una iniciativa solidaria, participar als actes, esdeveniments esportius o altres tipus de iniciatives solidaries, etc.

Agraïm de tot cor la col·laboració que any a any dona la Fundación Once per la lluita contra l’ELA.

Gràcies pel Gest per l’ELA!