Ja disponible la Jornada sobre ELA en vídeo

Dilluns 28 Juny 2021

La tarda del dilluns 21 de juny va tenir lloc la Jornada online sobre ELA organitzada per les Unitats d'ELA de l'Hospital Universitari de Bellvitge, l'Hospital del Mar, l’Hospital Vall d’Hebron i la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls.

La sessió es va dividir en tres blocs, el primer relacionat amb la investigació, el segon amb els assajos clínics que hi ha actualment i finalment a l’últim bloc es va parlar sobre el final de vida.

Hem penjat el vídeo sencer de la Jornada al nostre canal de YouTube aquí.

Volem destacar que a aquesta jornada van intervenir més de 10 professionals entre ponents i moderadors, tots molt relacionats amb els temes que volíem abordar i amb l’ELA. Des de la organització els donem les gràcies a tots ells per voler participar-hi, i també a les més de 170 persones que es van inscriure i van entrar a l’acte.