Pobles i ciutats es tornaran a il·luminar de verd el 21 de juny, Dia Mundial de l'ELA

Divendres 10 Juny 2022

Amb motiu del Dia Mundial de l'ELA, el dimarts 21 de juny a la nit, i per setè any consecutiu, ajuntaments de tot el territori il·luminaran de verd la façana d’un edifici significatiu de la població per donar a conèixer l’ELA i donar suport a tots a les persones afectades per aquesta malaltia, dins la campanya de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls “Fes un gest per l’ELA”.

Barcelona, Badalona, Salou, Figueres, Manresa, Cervera o Mataró son alguns dels molts pobles i ciutats que ja ens han comunicat que es sumaran a la campanya. També es demana a l’alcalde/essa, i a tothom que si vulgui sumar, que pengi una fotografia a les xarxes socials fent el Gest per l’ELA per fer el màxim de difusió possible amb l’etiqueta #fesungestperlela.

Igual que en els anys anteriors la campanya de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls
busca que els ajuntaments la nit del 21 de juny il·luminin un edifici del municipi de color verd, que és el color de l'entitat, per sumar-se en el Dia Mundial de l’ELA  i donar suport a totes les persones que hi estan o han estat involucrades.

Aprofitant aquesta campanya de difusió i sensibilització cap a la malaltia, hem demanat a tots els alcaldes i alcaldesses, i tot el consistori en general, que es faci una fotografia fent el Gest per l’ELA i la pengin a les xarxes socials dels pobles i ciutats, animant també a tots els conciutadans a fer el mateix!

Tothom que participi a la campanya, consistoris, personalitats públicos o particulars, podeu pujar les fotografies a les vostres xarxes de Facebook, Twitter o Instagram, utilitzant l’etiqueta #fesungestperlela i etiquetant-nos en elles com a @fmiquelvalls. A més també podeu utilitzar les etiquetes #diamundialELA #fundaciomiquelvalls #LuzporlaELA i #ELA

Us animem a sumar-vos a la campanya “Fes un Gest per l’ELA” pujant les vostres fotografies en el Dia Mundial de l’ELA!

Estigueu atents a la vostra població o pregunteu al vostre ajuntament si s’han adherit a la campanya! I si és així, el 21 també podeu fer una fotografia al edifici il·luminat (sempre amb les mesures de seguretat i higiene pertinents), enviar-nos-la o penjar-la a les xarxes posant els hashtags!

Animem a tothom a fer un Gest per l’ELA!

Moltes gràcies!