Jornada online sobre ELA organitzada per l’Hospital de Bellvitge, l’Hospital del Mar, l’Hospital Vall d’Hebron i la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls

Dimecres 2 Juny 2021

Amb motiu del Dia Mundial de l’ELA, les Unitats Funcionals d’ELA i Malaltia de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’Hospital del Mar i l’Hospital Vall d’Hebron, juntament amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, organitzem la JORNADA ONLINE SOBRE ELA el 21 de juny a les 17:00.

L’objectiu d’aquesta jornada és donar visibilitat i actualitzar àrees importants de la malaltia, des de diferents temàtiques i amb punts de vista de més de 10 experts i professionals relacionats amb la investigació, els assajos clínics i les cures pal·liatives, tot això perquè persones afectades d’ELA, els seus familiars, cuidadors, o professionals i persones que treballen amb la malaltia, estiguin actualitzats i informats de tots aquests temes tan importants sobre l’ELA.

La Jornada començarà a les 17h i serà online per la plataforma Zoom perquè així qualsevol persona en qualsevol lloc es pugui connectar, a més es podrà preguntar i debatre al final de cadascun dels tres blocs de ponències (Investigació, assajos clínics i final de vida). Si esteu interessats en participar-hi, us podeu inscriure en el formulari d’inscripció aquí. Unes hores abans de començar us enviarem per correu electrònic l’enllaç per poder entrar-hi.

Podeu veure el programa sencer aquí.

L’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA) és una malaltia neurodegenerativa, que està suposant un repte a molts nivells: des del vessant més bàsica per comprendre els seus mecanismes, el seu maneig en la pràctica diària, sense oblidar les particularitats del sistema sanitari per garantir una assistència de qualitat a aquestes persones en totes les etapes que comporta la malaltia. Aquesta jornada està organitzada per tres Unitats multidisciplinàries d’ELA de tres hospitals diferents de referència, juntament amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, per fer palès que aquesta malaltia necessita un treball totalment en xarxa i de manera conjunta per donar una atenció de qualitat i trobar una cura el més aviat possible.