Noel amb les persones afectades d’ELA

Dimarts 11 Maig 2021

La històrica empresa d’alimentació Noel ha volgut lluitar contra l’ELA, a través de Juan Carlos Unzué, volent millorar la qualitat de vida de les persones afectades així com aportant per a la investigació d’aquesta la malaltia.
Donem les gràcies a Noel per voler ajudar a les persones afectades d’ELA i  les seves famílies!

Cada any Noel realitza la seva convenció anual, una trobada general que arriba a més de 1800 persones treballadores d’aquesta empresa. A més de difondre tot el que ha passat durant l’any, en alguna ocasió Noel intenta que aquesta convenció tingui una entrevista o col·loqui amb alguna persona que pot aportar la seva experiència de vida als seus treballadors. Aquest any la persona convidada va ser l’ex-porter de futbol Juan Carlos Unzué, el qual va fer públic al juny del 2020 que havia estat diagnosticat d’ELA.

Durant aquesta jornada de Noel, a més de voler conversar amb en Juan Carlos Unzué, també van explicar que realitzarien una aportació per la lluita contra l’ELA, la qual la meitat aniria destinada a la Fundación Luzón, organització que té com a objectiu principal la investigació en l’ELA, i l’altre meitat a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, per així ajudar-nos a continuar atenent a les persones afectades per aquesta malaltia i als seus familiars millorant la qualitat de vida de tots ells.

Volem donar el nostre més sincer agraïment a Noel, per ser una empresa tan solidària amb la lluita contra l’ELA, i aprofitem també per agrair a en Juan Carlos la seva implicació en la visibilitat de la malaltia.

Moltes gràcies a tots pel vostre Gest per l’ELA!