Loteria solidària de Nadal contra l'ELA de la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls

Dijous 26 Novembre 2020

Com cada any tenim participacions de Loteria Solidària contra l'ELA del sorteig de Nadal!

Per informació, compra de participacions o adquisició de talonaris, podeu contactar per correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o per telèfon 93.766.59.69 (de Dilluns a divendres de 8h a 15h). Les participacions de la Loteria Nacional de Nadal també les podeu adquirir per internet omplint el formulari aquí i pagant-ho amb targeta.

El número que any rere any juguem de la Loteria de Nadal és el 11873, i el preu de cada participació solidària és de 5€, el qual ja inclou el donatiu. Podeu comprar tantes participacions com vulgueu, adquirir talonaris sencers per vendre’ls vosaltres mateixos als vostres familiars, amics i companys de feina, o bé demanar a algun establiment del vostre barri o població que us ajudi a fer-ho també!

Si només voleu algunes participacions d'aquesta loteria solidaria les podeu demanar per internet aquí amb targeta de manera totalment segura. Quan rebem la petició, i per estalviar costos d’enviament i desplaçament, us enviarem les participacions escanejades per correu electrònic en uns dies, quedant les participacions originals custodiades a la Fundació. També les podeu adquirir a diferents establiments col·laboradors de la Fundació arreu de Catalunya que podeu veure fent clic aquí.

L’objectiu de la Loteria Solidària és poder fer difusió de la malaltia i de la tasca que realitza la Fundació, alhora que aconseguim fons per tal de poder tirar endavant els projectes que l’entitat té per millorar la qualitat de vida dels afectats d’ELA i les seves famílies de tot Catalunya.

Moltes gràcies a tots per col·laborar, i bona sort!!