Ja teniu les participacions de la Loteria de Nadal solidària contra l’ELA a aquests establiments!

Dijous 15 Octubre 2020

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls continuem venent la Loteria solidària de Nadal amb el número de sempre, el 11873. Tenim diferents establiments arreu de Catalunya a on la podeu adquirir.

Recordeu que també en podeu obtenir a la nostra web (fent el pagament de manera totalment segura amb targeta), enviant un correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o trucant al 937665969 (de dilluns a divendres de 8 a 15h)

Cada participació de la loteria solidària de Nadal és de 5€, en la que ja s’inclou un donatiu, amb els qual estareu ajudant a millorar la qualitat de vida de les persones afectades per aquesta malaltia y a les seves famílies

L’objectiu de la Loteria Solidària és poder fer difusió de la malaltia i de la tasca que realitza la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, alhora que aconseguim fons per tal de poder seguir tirant endavant els nostres projectes d’atenció assistencial domiciliària, de millora de l’atenció mèdica, i de promoció de la investigació.

Us detallem la llista d’establiments col·laboradors on podeu adquirir la loteria, l’anirem actualitzant:

CAFETERIA DEL MUSEU DEL DISSENY  Plaça de les Glòries, 38 BARCELONA
ESTANC 4 CANTONS Sant Josep, 57 AMPOSTA
TALLER CENTRE Amadeu, 85 CALELLA
PASTISSERIA SAULEDA Sant Joan, 61 CALELLA
BAR WOCKA'S Sant Antoni, 11 CALELLA
BAR JOSCAR Plaça de la Farola, 6 GANDESA
CASA RAMON Industria, 2 GAVÀ
PERRUQUERIA M. CASELLAS Av. d'Antoni Gaudí, 16  MOLLET DEL VALLÈS
FRUITERIA EL NOU CAN PALAU Sant Roc, 25-27 MOLLET DEL VALLÈS
ORTOPÈDIA ELA Andorra, 2 PINEDA DE MAR
PASTISSERIA ARACELI Av. Mediterrània, 78 PINEDA DE MAR
FORN PEROLADA Major, 26 ROQUETES
LIRA ROQUETENSE Sant Josep, 15 ROQUETES
FARMÀCIA ANNA MAS CAPDET Torres Oriol, 4 RUBÍ
PASTISSERIA SAULEDA Av. Sot de les Vernedes, 20 SANT CEBRIÀ
ANAHAIR PHYLOSOPHY AREA Tobella, 4. SANT POL DE MAR
PASTISSERIA SAULEDA Manzanillo, 20 SANT POL DE MAR
RESTAURANT NEVADA Comte Bañuelos, 11 TORTOSA
NEUS FELIU. NURIA&FESTA Plaça Alfons, 12 TORTOSA

I aquí també podeu veure el mapa a Google Maps dels establiments:

Agraïm totes les demandes de loteria rebudes fins el moment i a tots els establiments que n’estan venent. Encara ens queden talonaris, si ens voleu ajudar a vendre'n, us podeu posar en contacte amb nosaltres.

Moltes gràcies per la solidaritat i el Gest per l’ELA que esteu fent comprant aquesta loteria solidària de Nadal.