L’atenció en Treball Social per a famílies afectades d’ELA de Girona segueix gràcies a Dipsalut

Dilluns 5 Octubre 2020

La Diputació de Girona, a través del seu organisme autònom Dipsalut, ha concedit a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls un ajut destinat al projecte d’atenció en treball social a les persones afectades d’ELA per continuar la tasca que realitzem al territori Gironí.

Aquest ajut prové de la convocatòria de subvencions per a activitats de la millora de les condicions i estils de vida (CEV), a la demarcació de Girona.

L’objectiu principal d’aquest projecte és millorar la qualitat de vida de les famílies afectades d’ELA, en aquest cas, a la província de Girona. Està enfocat a l’atenció en Treball Social que les professionals de la Fundació porten a terme de forma continuada als domicilis.

És la primera vegada que la nostra entitat rep aquesta ajuda per part de la Diputació de Girona. Per aquest motiu els hi volem fer arribar el nostre més sincer agraïment per estar al costat de les persones afectades d’ELA i de les seves famílies.

¡Moltes gràcies per fer aquest Gest per l’ELA!