La Diputació de Girona dóna suport a les famílies afectades d’ELA a través de la Fundació

Dijous 1 Octubre 2020

La Diputació de Girona ha concedit a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls un ajut per continuar desenvolupant el projecte d’atenció domiciliària en Teràpia Ocupacional per a persones afectades d’ELA.

Aquesta ajuda es assignada en el marc  de la Convocatòria de Subvencions per a la realització d’intervencions terapèutiques destinades a millorar la qualitat de vida dels habitants a la demarcació de Girona.

L’objectiu principal d’aquest projecte presentat és millorar la qualitat de vida de les persones diagnosticades d’ELA i de les seves famílies. Està enfocat en l’atenció en Teràpia ocupacional portada a terme per professionals especialitzats en aquest camp i de forma continuada a domicili, així com també la gestió del Banc de Productes de Suport que la Fundació posa a disposició de les famílies ateses.

Per primer any la nostra entitat rep aquesta ajuda per part de la Diputació de Girona, i per aquest motiu els hi volem fer arribar el nostre més sincer agraïment per estar al costat de les persones afectades d’ELA i de les seves famílies.

Moltes gràcies pel Gest per l’ELA!