Els Mossos d'Esquadra al costat de les persones afectades d'ELA i les seves famílies

Dimarts 22 Setembre 2020

El Club Esportiu dels Mossos d’Esquadra destinarà 0,50€ de cada butlleta de la loteria de Nadal a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Cada any el cos dels Mossos d’Esquadra organitza una loteria corporativa a través del seu Club Esportiu i destina part dels seus beneficis a col·laborar amb alguna entitat . Aquest any l’entitat escollida ha estat la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

La formalització de l’acord entre les dues entitats es va celebrar el passat divendres a l’Ajuntament de Calella. A l’acte hi van assistir, Montserrat Candini, alcaldessa de Calella; el comissari Joan Carles Molinero, president del Club Esportiu dels Mossos d’Esquadra; l’inspector Josep Denuc, vicepresident del Club i Meritxell Salarich, vocal de la junta del Club. Per part de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, van assistir el president de l’entitat, Enric Maria Valls i la vicepresidenta, l’ Esther Sellés.

El cos dels Mossos d’Esquadra ja fa uns anys que col·labora amb la Fundació Miquel Valls, l’entitat ha estat present a les darreres jornades de portes obertes en el complex central de Sabadell, com també, en el cross solidari que organitza la divisió científica juntament amb altres companys. Per tot això una vegada més us donem les gràcies per fer aquest gest per l’ELA .

També un agraïment especial a l’Alcaldessa de Calella, Montserrat Candini i a l’Ajuntament per posar en contacte les dues parts i fer possible aquesta iniciativa conjunta.

Moltes gràcies a tots, junts vencerem l’ELA!