ANIMEU-VOS A FER LA INICIATIVA SOLIDARIA #ICEBUCKET I ANOMENEU EN ELS VIDEOS LA FUNDACIÓ MIQUEL VALLS PERQUÈ REBI LES DONACIONS

Dimarts 2 Setembre 2014

Des de fa una setmana les xarxes socials s’han omplert de famosos realitzant la iniciativa solidaria amb la lluita contra l’ELA #icebucket. Aquesta iniciativa consisteix en penjar un vídeo tirant-se un cubell d’aigua gelada per sobre, abans de fer-ho s’ha de nominar a 3 persones perquè també ho facin. Si aquestes persones no fan el vídeo han de fer un donatiu a una organització que lluiti contra la ELA.

Animem a totes les persones a sumar-se a aquest repte i a anomenar en els seus vídeos que realitzin les donacions a la Fundació Miquel Valls, única entitat a Catalunya que treballa pels afectats d’ELA i les seves famílies. Aquí us expliquem les vies per les quals podeu col·laborar:

Hem obert un repte a elmeugradesorra.org perquè es puguin fer donatius de manera més fàcil.

Així mateix podeu continuar realitzant-los des de la nostra web fent un donatiu únic o fent-vos col·laboradors

I us recordem també que podeu fer les donacions directament al nostre número de compte que és el ES08 2100.3422.1622.1010.3820.

Tot seguit podeu veure el vídeo d’alguns dels treballadors de la Fundació adherint-nos a la iniciativa tot tirant-nos l’aigua per sobre! Per veure el vídeo al youtube podeu fer click aquí.

Moltes gràcies per aquest Gest per l’ELA tant significatiu per els afectats i les seves famílies!