6 de novembre; Concert Solidari a Gerri de la Sal a benefici de la Fundació Miquel Valls

Dilluns 31 Octubre 2011

El proper 6 de novembre es durà a terme una nova Iniciativa Solidaria organitzada per una de les famílies que atén la Fundació Miquel Valls.
Es tracta d’un concert solidari a Gerri de la Sal (Lleida) de grups de rock locals que han decidit unir esforços de manera desinteressada a donar
suport en la lluita contra l’ELA.
Són els següents: Albert Caire grup, Invicis, El Sobrino del Diablo, Lo pardal Roquer, Cotton Roots, Street Family, the Suitcase Brothers, Franky Walter, Juanton el Equilibrista.

Per aquest motiu volem convidar-vos a assistir a partir de les 17h a la Plaça Mercadal de la localitat esmentada de Gerri de la Sal.

Però si no hi podeu assistir i voleu fer un gest per l’ELA, podeu col•laborar amb la fila 0 c/c 2100.3422.16.2210103820.

Volem fer una especial menció a les entitats i associacions que han fet possible aquest acte: Angelet endimoniat, Diputació de Lleida, Ajuntament de Baix Pallars, Consell Comarcal de
Pallars Sobirà, Delegació del Govern del Pallars-Aran, Associació de veïns “lo pedrís”,
impremta tarragonatremp.

En aquests moments difícils, que sorgeixin iniciatives solidàries és un estímul per a tots i un alè per a continuar treballant per vèncer l'ELA.

Ara més que mai us necessitem a tots/es

Vine a Gerri de la Sal o bé col·labora amb la fila 0 c/c 2100.3422.16.2210103820