Vota el nostre Projecte

Dimecres 26 Octubre 2011

SI SOU CLIENTS DE CAJA NAVARRA, PODEU COL•LABORAR AMB LA FUNDACIÓ VOTANT EL NOSTRE PROJECTE

L’Obra Social de Caja Navarra la decideixen els propis clients, que poden escollir a quin projecte social volen donar suport, mitjançant la iniciativa “TU TRIES, TU DECIDEIXES”. Enguany, hem presentat un projecte per finançar les diferents actuacions desenvolupades des de l’entitat a benefici de les persones afectades d’ELA  i de les seves famílies.

L’ajut concedit anirà en funció de les persones que escollin donar suport al nostre projecte. Si sou clients d’aquesta entitat, ens podeu ajudar votant el nostre projecte. Podeu votar directament a l’oficina o a través de la web de Caja Navarra.
LINK D’ACCÉS: http://www.cajanavarra.es/es/tus-derechos/tu-eliges-tu-decides/elige-tus-proyectos/buscador/default.htm?origen=tetd&txt=23498

El període de votació s’acaba el 31 de Desembre de 2011.

Si no sou clients i coneixeu algú que ho sigui, comenteu-li la tasca que fem
perquè ens pugui votar.

SI VOLS CONTRIBUIR A MILLORAR LA QUALITAT DE VIDA DE LES PERSONES AFECTADES D’ELA I LES SEVES FAMÍLIES I A LLUITAR CONTRA LA MALALTIA, PROMOVENT-NE LA SEVA INVESTIGACIÓ: VOTA EL NOSTRE PROJECTE!!!

Gràcies pel vostre suport!!! Junts ho fem possible!!!

Nº IDENTIFICACIÓ DEL PROJECTE : 23498
ENTITAT: FUNDACIÓ INTERNACIONAL MIQUEL VALLS CONTRA L’ESCLEROSI LATERAL AMIOTRÒFICA
NOM DEL PROJECTE: “Unidos contra la ELA”