L'obra social d'Unnim dóna suport a la Fundació

Dijous 20 Octubre 2011

L’Obra Social d’Unnim dóna suport al projecte “Noves tecnologies per millorar l’autonomia de les persones afectades d’Esclerosi Lateral Amiotròfica o ELA”, mitjançat la concessió d’un ajut a la nostra entitat en el marc de la convocatòria d’Ajuts per a projectes socials, culturals i ambientals de l’any 2011.
El projecte, que es portarà a terme al llarg del 2012, pretén potenciar l’accés de les persones afectades d’ELA a les noves tecnologies i, concretament, als productes d’accés adaptat a l’ordinador, als materials de comunicació alternativa, i als sistemes de control de l’entorn i de mobilitat assistida.

L’objectiu principal del projecte és potenciar l’autonomia de les persones afectades per la malaltia i evitar-ne l’exclusió social, contribuint a millorar la seva qualitat de vida.

Agraïm de tot cor a l’Obra Social d’Unnim la seva aportació i el tot el seu suport, sobretot donada la conjuntura econòmica actual.

Gràcies a aportacions com la de l’Obra Social d’Unnim, podem seguir desenvolupant els diferents projectes a benefici de les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

Moltes gràcies en nom de tot l’equip de la Fundació!