Moltes persones ja han fet un gest solidari per l’ELA...

Dimarts 4 Octubre 2011

Només ens hi faltes tu! Envia’ns la teva foto.

Participa i envia la teva foto a ela@fundaciomiquelvalls.org

Amb l’objectiu de conscienciar sobre la problemàtica a la que s’enfronten els afectats per l’ELA i les seves famílies, la Fundació Miquel Valls posa en marxa la campanya “Fes un gest per l’ELA”.

La iniciativa convida a participar en una acció solidària que consisteix en fer-se una fotografia realitzant el gest de la “lletra ela”, com a símbol de suport a les persones afectades per l’Esclerosi Lateral Amiotròfica. Les imatges recollides entren a formar part de l’àlbum d’adhesions de lluita contra la malaltia.

Anima’t i envia el teu gest solidari a ela@fundaciomiquelvalls.org

Fes clic aquí i busca la teva fotografia.
Fes clic aquí i coneix els rostres populars que donen suport a la campanya.

Manel fa un gest per l'ELA