Ja disposem de la Loteria de Nadal de la Fundació, aquest any estrenem número especial, l' 11873

Dijous 13 Octubre 2011

Encetem la campanya de loteria de Nadal, enguany és un any difícil per a tots i més que mai necessitem la vostra col·laboració per tal de poder mantenir la qualitat en els serveis que ofereix la Fundació.

Una de les maneres de col·laborar és adquirir participacions de loteria. Si vols un talonari o adquirir participacions pots contactar amb ela@fundaciomiquelvalls.org o bé al 93.766.59.69.
També ens pots enviar missatge a través de Facebook o Twitter oficial de la Fundació.

Per tan sols 5€ cada butlleta ajudaràs a que la Fundació continui treballant tant en la investigació,difusió de la malaltia, com en la millora de la qualitat de vida que duen des del 2005 les Treballadores Socials, Terapeutes i servei de Psicologia.

Si vols col·laborar imprimeix la imatge i posa-la al teu establiment.