Divendres 1 Octubre 2021

Comencem la campanya de LOTERIA SOLIDÀRIA de NADAL contra l’ELA! Com cada any, a més de la loteria de Nadal, també tenim Loteria Solidària de la “Grossa de Cap d’Any”.

Per informació, compra de participacions o adquisició de talonaris, podeu contactar per correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o per telèfon 93.766.59.69 (de Dilluns a divendres de 8h a 15h). Les participacions de la Loteria Nacional de Nadal també les podeu adquirir per internet omplint el formulari aquí i pagant-ho amb targeta.

Dimarts 21 Setembre 2021

Els laboratoris CINFA, impulsen una nova acció solidària “La voz del paciente”, amb un doble objectiu: donar visibilitat als pacients i les entitats de pacients que treballen dia a dia per millorar la seva qualitat de vida, i donar suport a aquestes perquè puguin fer realitat els seus projectes, en un context especialment complicat com es la pandèmia del Covid-19. Els 50 projectes més votats rebran una aportació econòmica de 2.500 euros.

Dijous 9 Setembre 2021

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya concedeix un ajut pel projecte de la Fundació ”Atenció integral a les persones afectades d'ELA/MMN i les seves famílies a domicili i a la UFMMN de l'Hospital Universitari de Bellvitge, així com a altres Unitats hospitalàries d'ELA, a tot Catalunya” en el marc de la convocatòria anual de subvencions per al foment de la salut i el suport als pacients i les famílies.

Dijous 26 Agost 2021

El Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya (fins el maig anomenat Departament de Treball, Afers Socials i Famílies), concedeix un ajut a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls pel projecte “Atenció social a persones afectades d’ELA/MM i a les seves famílies” en el marc de la Convocatòria 2021 de Subvencions de projectes i activitats per a entitats de l’àmbit de polítiques socials.

A més, i dins la mateixa convocatòria, també se’ns ha atorgat una ajuda econòmica directe per a famílies afectades d’ELA ateses per la nostra l’entitat i que es troben en aquests moment en situació de vulnerabilitat.

Dilluns 2 Agost 2021

A causa de l'augment de notícies no contrastades sobre suposats nous tractaments per l'ELA, des de la Fundació Miquel Valls juntament amb la Fundación Luzón i altres associacions de tot el territori espanyol, ens agradaria recomanar que davant de qualsevol iniciativa o dubte sobre nous fàrmacs o tractaments, és indispensable contrastar aquestes notícies amb els seus metges i així evitar confusions i falses esperances.

Llegiu, si us plau, el comunicat sencer des d'aquest link.

Moltes gràcies.

Feed RSS de notícies