Divendres 10 Juny 2022

Amb motiu del Dia Mundial de l'ELA, el dimarts 21 de juny a la nit, i per setè any consecutiu, ajuntaments de tot el territori il·luminaran de verd la façana d’un edifici significatiu de la població per donar a conèixer l’ELA i donar suport a tots a les persones afectades per aquesta malaltia, dins la campanya de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls “Fes un gest per l’ELA”.

Dimarts 7 Juny 2022

El 21 de juny és el Dia Mundial de l'ELA, i com cada any si voleu donar a conèixer l'Esclerosi Lateral Amiotròfica, donar suport a les persones afectades i als projectes que portem a terme a la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls, us animem a tots a pujar una fotografia fent el Gest per l’ELA a les vostres xarxes socials amb l'etiqueta #fesungestperlela.

Dimarts 31 Maig 2022

Amb motiu del Dia Mundial de l’ELA, les Unitats Funcionals d’ELA i Malaltia de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’Hospital del Mar, l’Hospital Vall d’Hebron i l'Hospital de Sant Pau, juntament amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, organitzem la JORNADA SOBRE ELA el 21 de juny a les 16:00 a CaixaForum Barcelona.

Divendres 8 Abril 2022

Dijous 7 d'abril va tenir lloc a Madrid la signatura de l'acta de constitució de ConELA, la “Confederación Nacional de Entidades de ELA”. Aquesta nova agrupació nacional, que engloba la majoria d'associacions, fundacions, grups d'acció i/o professionals protectors de persones afectades d'Esclerosi Lateral Amiotròfica, té com a objectiu principal convertir-se en la veu de tota la comunitat de l'ELA, així com aconseguir l’equitat del tractament i l’atenció integral i especialitzada per a totes les persones diagnosticades al nostre país.

Dimarts 5 Abril 2022

L’equip de professionals d’atenció directe de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls està format per 3 treballadores socials, 3 terapeutes ocupacionals, 3 psicòlogues i 2 tècnics de Banc de Productes de Suport. Tots ells treballen de manera conjunta perquè les persones afectades d’ELA i les seves famílies tinguin la millor qualitat de vida possible. Aquest equip multidisciplinari és coordinat per la Laura González, directora assistencial de la Fundació.

Feed RSS de notícies