Dimecres 10 Novembre 2021
La Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls rep dues ajudes per part de l’Ajuntament de Barcelona a través de la convocatòria anual de subvencions pel desenvolupament de projectes, activitats i serveis 2021 de la ciutat de Barcelona.

Volem agrair a l’Ajuntament de Barcelona la seva reiterada col·laboració amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, que des de l’any 2013 contribueix a que puguem continuar amb l’atenció integral a les persones afectades d’ELA i les seves famílies, en aquest cas de la ciutat de Barcelona, millorant així la seva la qualitat de vida.

Dijous 28 Octubre 2021

La Fundació “la Caixa” ens ha concedit un ajut a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls pel desenvolupament del projecte "Promoció de l'autonomia i atenció integral especialitzada a les persones afectades d'ELA i les seves famílies". Aquest va ser presentat a la Convocatòria Catalunya 2020, que té com a finalitat col·laborar amb organitzacions no lucratives que desenvolupin projectes al territori català, i més concretament està dirigit a projectes en que s’atengui a persones que es troben en situació de vulnerabilitat social, amb l'objectiu de millorar la seva qualitat de vida i fomentar la igualtat d'oportunitats.

Dilluns 18 Octubre 2021

Les famílies ateses per la Fundació que necessitin realitzar algun desplaçament amb la persona afectada d'ELA i no tinguin un recurs propi per fer-ho, poden sol·licitar una de les dues furgonetes adaptades que disposem a la nostra entitat. Aquests vehicles es poden gaudir d’un a varis dies segons les necessitats que es tinguin i la disponibilitat que hi hagi.

Es tracta de dues furgonetes adaptades pel transport d’una persona amb cadira de rodes i ens van ser cedides per dues famílies que ja no les utilitzaven. Fins ara aquest recurs està funcionant de manera excel·lent i cada cop són més les famílies que ens la demanen per fer desplaçaments, tant curts com més llargs.

Dijous 14 Octubre 2021

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls continuem venent la Loteria solidària de Nadal amb el número de sempre, el 11873. Tenim diferents establiments arreu de Catalunya a on la podeu adquirir.

Recordeu que també en podeu obtenir a la nostra web (fent el pagament de manera totalment segura amb targeta), enviant un correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o trucant al 937665969 (de dilluns a divendres de 8 a 15h)

Cada participació de la loteria solidària de Nadal és de 5€, en la que ja s’inclou un donatiu, amb els qual estareu ajudant a millorar la qualitat de vida de les persones afectades per aquesta malaltia y a les seves famílies

Divendres 1 Octubre 2021

Comencem la campanya de LOTERIA SOLIDÀRIA de NADAL contra l’ELA! Com cada any, a més de la loteria de Nadal, també tenim Loteria Solidària de la “Grossa de Cap d’Any”.

Per informació, compra de participacions o adquisició de talonaris, podeu contactar per correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o per telèfon 93.766.59.69 (de Dilluns a divendres de 8h a 15h). Les participacions de la Loteria Nacional de Nadal també les podeu adquirir per internet omplint el formulari aquí i pagant-ho amb targeta.

Feed RSS de notícies