Dilluns 19 Abril 2021

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls es va organitzar la Jornada de Voluntariat de l’entitat el dissabte 17 d’abril, i aquest any, degut a la crisis sanitària ocasionada per la Covid19, es va portar a terme en format telemàtic.

La Jornada volia fomentar la relació entre els voluntaris i els professionals que treballen a l’entitat, crear espais per explicar les diferents modalitats de voluntariat que tenim, compartir experiències, coneixements i idees dels propis voluntaris i voluntàries, explicar novetats  i reconèixer la tasca que realitzen.

Dilluns 29 Març 2021

La Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls ja forma part de les ONGs acreditades a Bizum, la solució de pagament a través de mòbil que permet enviar i rebre fons a temps real. Es tracta d’un servei que connecta les comptes bancaries vinculant-les a un número de telèfon mòbil. I a partir d’ara des de la Fundació incorporem aquest nou mètode per rebre donatius, amb el número 02621.

Dilluns 15 Març 2021

L’Equip del Departament de Teràpia Ocupacional de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls està format per tres terapeutes ocupacionals que ofereixen atenció a les persones afectades d’ELA i les seves famílies ateses per la nostra entitat, a domicili i a les Unitats Funcionals d’ELA dels principals hospitals de referència.

A continuació, podeu llegir l’entrevista d’una d’elles, la Diana Playan, on ens explica quin és el seu dia a dia treballant per millorar la qualitat de vida de les persones afectades per l’ELA.

Dilluns 22 Febrer 2021

La Unitat Funcional de Malaltia de Motoneurona/ELA de l’Hospital Universitari de Bellvitge ha publicat una versió actualitzada de la Guia del Pacient que reben totes les persones que són tractades al centre.

Amb el subtítol Què necessito saber?, la guia recull de forma breu, aclaridora i senzilla tot el que un pacient ha de saber sobre l’ELA, el seu diagnòstic, els recursos i tractaments que pot rebre i les diferents formes d’establir contacte amb l’equip humà de la unitat multidisciplinària de l’hospital.

Dimarts 2 Febrer 2021

El Dr. Raúl Juntas, és Neuròleg especialitzat en malalties neuromusculars. Format a l'Hospital Doce de Octubre a Madrid i posteriorment a l'Institut de múscul de l'Hospital Pitié-Salpêtrière a París, des d'aleshores ha treballat al Centre de Referència d'ELA i Malalties Neuromusculars a l'Hospital Universitari de Montpeller. Des del mes de maig de 2020, és el cap de la Unitat de Malalties Neuromusculars de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, centrada en el tractament de trastorns neuromusculars i en particular en l'Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA), i que des de finals de 2020 les professionals de la Fundació col·laboren estretament amb el seu personal per continuar millorant la qualitat de vida de les persones afectades d'ELA i les seves famílies que s'hi visiten.

Feed RSS de notícies