Dijous 26 Novembre 2020

Com cada any tenim participacions de Loteria Solidària contra l'ELA del sorteig de Nadal!

Per informació, compra de participacions o adquisició de talonaris, podeu contactar per correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o per telèfon 93.766.59.69 (de Dilluns a divendres de 8h a 15h). Les participacions de la Loteria Nacional de Nadal també les podeu adquirir per internet omplint el formulari aquí i pagant-ho amb targeta.

Dilluns 23 Novembre 2020

Aquest any 2020 la Fundació Bosch Aymerich i la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls hem firmat un conveni de col·laboració que ajudarà a les famílies afectades d’ELA a millorar la seva qualitat de vida.

La Fundació Bosch Aymerich dins d’un dels seus àmbits d’actuació, col·laborarà per un període de tres anys en el projecte d’atenció especialitzada en treball social, teràpia ocupacional i psicologia per les persones afectades d’ELA/MMN i les seves famílies.

Divendres 20 Novembre 2020

La Fundación Luzón, la Fundació Catalana d'Esclerosi Lateral Amiotròfica Miquel Valls, l’Asociación Galega de Afectados de Esclerosis Lateral Amiotrófica AgaELA, l’Asociación ELA Andalucía, l’Asociación Aragonesa de Esclerosis Lateral Amiotrófica AraELA, l’Asociación AdELAnte Castilla La Mancha, l’Asociación de Afectados por la Esclerosis Lateral Amiotrófica de Castilla y León ELACyL, l’Asociación ELA Principado, ADELA CV, l’Asociación Cántabra de Esclerosis Lateral Amiotrófica CanELA, l’Asociación ELA Extremadura, l’Asociación ELA Región de Murcia, l’Asociación de Esclerosis Lateral Amiotrófica de Navarra AdELA Navarra, l’Asociación de Esclerosis Lateral Amiotrófica de Euskal Herria ADELA Euskal Herria, l’Asociación ELA Balears y la Plataforma de Afectados ELA, totes integrants de la “Comunidad de la ELA” informem en aquest comunicat conjunt sobre els avenços en els resultats de la fase 3 de l'assaig clínic de Nurown®

Dijous 29 Octubre 2020

L’Hospital Universitari de Vall d’Hebron i la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls firmem un conveni de col·laboració perquè diferents perfils professionals de la nostra entitat participin amb l’equip de la Unitat d’ELA d’aquest centre de referència, sumant així en la millora de la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA ateses a aquest hospital.

El projecte assistencial que des de la Fundació portem a terme en diferents Unitats Multidisciplinàries d’ELA, i ara amb l’Hospital Universitari Vall d’Hebron, és un projecte on les treballadors socials, les terapeutes ocupacionals i les psicòlogues de la nostra entitat formen part en l’equip d’aquestes Unitats.

Dimecres 21 Octubre 2020

La Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls aquest 2020 fa 15 anys! Està sent un any difícil a causa de la crisis sanitària de la COVID19 i teníem diferents idees per celebrar-ho, però per les circumstàncies d’aquests mesos i per responsabilitat social, hem cregut que el millor era només escriure aquestes paraules, esperant temps millors per celebrar-ho.

15 anys enrere el Sr. Enric M. Valls, President de la Fundació, juntament amb la seva família, va voler engegar aquest projecte perquè cap família afectada per l’ELA es sentís com es van sentir ells als anys 70 quan el seu pare, Miquel Valls, va patir ELA. Van passar anys molts durs durant la malaltia del seu pare, es van sentir sols, sense informació, sense que ningú els pogués ajudar. Per aquest motiu, el 2005, i després de donar-hi moltes voltes va decidir crear la Fundació amb l’objectiu de que aquesta acompanyés i donés suport de manera professional a les famílies afectades en tots els moments i etapes d’aquesta dura malaltia.

Feed RSS de notícies