Divendres 8 Abril 2022

Dijous 7 d'abril va tenir lloc a Madrid la signatura de l'acta de constitució de ConELA, la “Confederación Nacional de Entidades de ELA”. Aquesta nova agrupació nacional, que engloba la majoria d'associacions, fundacions, grups d'acció i/o professionals protectors de persones afectades d'Esclerosi Lateral Amiotròfica, té com a objectiu principal convertir-se en la veu de tota la comunitat de l'ELA, així com aconseguir l’equitat del tractament i l’atenció integral i especialitzada per a totes les persones diagnosticades al nostre país.

Dimarts 5 Abril 2022

L’equip de professionals d’atenció directe de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls està format per 3 treballadores socials, 3 terapeutes ocupacionals, 3 psicòlogues i 2 tècnics de Banc de Productes de Suport. Tots ells treballen de manera conjunta perquè les persones afectades d’ELA i les seves famílies tinguin la millor qualitat de vida possible. Aquest equip multidisciplinari és coordinat per la Laura González, directora assistencial de la Fundació.

Dimecres 30 Març 2022
La Diada de Sant Jordi, el 23 d’abril, ja s’acosta, i a tots ens agrada regalar llibres i roses a les nostres persones estimades. Per aquesta data tan assenyalada des de la Fundació us oferim la possibilitat de regalar llibres a la vegada que sou solidaris amb la lluita contra l’ELA.

A continuació us expliquem quins llibres podeu adquirir i de quina manera, tots estan relacionats amb l’ELA o la seva edició és solidària amb els nostre projectes de  millora la qualitat de vida de les persones afectades d'ELA/MMN i les seves famílies.

Dimecres 9 Març 2022

El dimarts 8 de març, es va aprovar per unanimitat de tots els partits polítics del Congrés dels Diputats la Proposició de Llei sobre l’ELA. Aquesta és un pas més per garantir que totes les persones afectades d’ELA, així com les seves famílies, puguin accedir a ajudes, reconeixements, recursos i atencions necessaris per tenir la millor qualitat de vida possible.

Dilluns 28 Febrer 2022

Des de la Societat Catalana de Neurologia, ens traslladen alguns consells i pautes molt senzilles perquè els professionals sanitaris ho tinguin en compte davant l’atenció urgent de les malalties neuromusculars, com poden ser l’ELA entre d’altres.

Moltes d’aquestes malalties comparteixen una sèrie de trets comuns i particularitats que no són habituals a les patologies urgents més comunes, i que el metge d’urgències responsable és important que conegui. Per aquest motiu s’ha volgut difondre “ CONSELLS BÀSICS A L’ATENCIÓ URGENT DEL PACIENT AMB MALALTIA NEUROMUSCULAR” per així, si és precís, poder millorar aquest tipus d’atenció d’urgència.

Feed RSS de notícies