Dijous 18 Juliol 2019

El dimecres 17 de juliol, al Palau Robert de Barcelona va tenir lloc la Jornada de Presentació de l’Observatori de la Mort, impulsat per l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS). Durant aquest acte diferents professionals del Departament de Salut, l’ICS i altres professionals relacionats amb les cures pal·liatives i la mort, van parlar d’aspectes relacionats amb aquest Observatori que vol recopilar dades sobre la mortalitat i el context de les cures pal·liatives en el final de vida.

Dilluns 15 Juliol 2019

La Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls ha estat una de les entitats beneficiàries de la convocatòria d’”Acció Social 2019” promoguda per la Fundació Iluro i Bankia.

L’ajuda anirà destinada al projecte de Teràpia Ocupacional i gestió del Banc de Productes de Suport que l’entitat porta a terme des de l’any 2007 i que té com a objectiu principal millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i les seves famílies, millorant l’autonomia personal d’aquestes i posant a la seva disposició tot el material de suport necessari que requereix la malaltia.

Divendres 28 Juny 2019

Des de la Fundació Miquel Valls us informem que ja s’han obert els ajuts de prestació PUA de la Generalitat de Catalunya (prestació d’atenció social per a persones amb discapacitat). Aquestes prestacions van destinades a pagar econòmicament aquelles ajudes tècniques que s’hagin comprat durant aquest any per tal de poder facilitar l’autonomia personal. Heu de pensar que, per cobrar aquest ajut s’ha de presentar la factura del material i, per tant, aquest s’ha d’haver comprat prèviament. Les prestacions són per obtenció o reconversió del permís de conduir, adaptació de vehicle i ajudes per a l’autonomia personal i comunicació (aquí queda exclosa la butaca elèctrica).

Dimarts 25 Juny 2019

En el Dia Mundial de l’ELA les xarxes socials es van omplir de fotografies amb Gestos per l’ELA. Només tenim paraules d’agraïment pel suport que tothom ha donat a la campanya “Fes un Gest per l’ELA” que ens ajuda a donar visibilitat a la malaltia, als afectats i a les seves famílies.

Us deixem amb els àlbums d’alguns Gestos que ens han anat arribant, els anirem actualitzant! Envia’ns el teu si no hi surts!

Moltes gràcies a tothom que ho ha fet possible fent-se una foto fent el Gest i a tots els ajuntaments per il·luminar el seu municipi. Gràcies pel Gest per l’ELA!

Divendres 14 Juny 2019

En el Dia Mundial de l'ELA, des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls us demanem que el proper 21 de juny, per donar a conèixer L'Esclerosi Lateral Amiotròfica i el projecte que desenvolupa la nostra entitat, tothom qui ho vulgui es faci una fotografia Fent el Gest per l’ELA i la pugi a les seves xarxes socials

Us animem a penjar la vostra foto fent el Gest amb les etiquetes #fesungestperlela, #diamundialela #fundaciomiquelvalls i #ela, a més, també ens podeu etiquetar com a @fmiquelvalls (Facebook, Twitter i Instagram)

Feed RSS de notícies