Dijous 15 Octubre 2020

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls continuem venent la Loteria solidària de Nadal amb el número de sempre, el 11873. Tenim diferents establiments arreu de Catalunya a on la podeu adquirir.

Recordeu que també en podeu obtenir a la nostra web (fent el pagament de manera totalment segura amb targeta), enviant un correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o trucant al 937665969 (de dilluns a divendres de 8 a 15h)

Cada participació de la loteria solidària de Nadal és de 5€, en la que ja s’inclou un donatiu, amb els qual estareu ajudant a millorar la qualitat de vida de les persones afectades per aquesta malaltia y a les seves famílies

Divendres 9 Octubre 2020

Comencem la campanya de LOTERIA SOLIDÀRIA de NADAL! I us recordem que, a més de la loteria de Nadal, també tenim Loteria Solidària de la “Grossa de Cap d’Any”.

Per informació, compra de participacions o adquisició de talonaris, podeu contactar per correu a ela@fundaciomiquelvalls.org o per telèfon 93.766.59.69 (de Dilluns a divendres de 8h a 15h). Les participacions de la Loteria Nacional de Nadal també les podeu adquirir per internet omplint el formulari aquí i pagant-ho amb targeta.

Dilluns 5 Octubre 2020

La Diputació de Girona, a través del seu organisme autònom Dipsalut, ha concedit a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls un ajut destinat al projecte d’atenció en treball social a les persones afectades d’ELA per continuar la tasca que realitzem al territori Gironí.

Aquest ajut prové de la convocatòria de subvencions per a activitats de la millora de les condicions i estils de vida (CEV), a la demarcació de Girona.

Dijous 1 Octubre 2020

La Diputació de Girona ha concedit a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls un ajut per continuar desenvolupant el projecte d’atenció domiciliària en Teràpia Ocupacional per a persones afectades d’ELA.

Aquesta ajuda es assignada en el marc  de la Convocatòria de Subvencions per a la realització d’intervencions terapèutiques destinades a millorar la qualitat de vida dels habitants a la demarcació de Girona.

Dimarts 22 Setembre 2020

El Club Esportiu dels Mossos d’Esquadra destinarà 0,50€ de cada butlleta de la loteria de Nadal a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Cada any el cos dels Mossos d’Esquadra organitza una loteria corporativa a través del seu Club Esportiu i destina part dels seus beneficis a col·laborar amb alguna entitat . Aquest any l’entitat escollida ha estat la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Feed RSS de notícies