Dilluns 14 Juny 2021

El dilluns 21 de juny és el Dia Mundial de l'ELA, i com cada any si voleu donar a conèixer l'Esclerosi Lateral Amiotròfica, donar suport a les persones afectades i als projectes que portem a terme a la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls, us animem a tots a pujar una fotografia fent el Gest per l’ELA a les vostres xarxes socials amb l'etiqueta #FesunGestperlELA.

Ho podeu fer etiquetant-nos a les xarxes socials: @fmiquelvalls (Facebook, Twitter i Instagram) i a més podeu posar altres etiquetes com #diamundialela #fundaciomiquelvalls i #ela.

Divendres 11 Juny 2021

Amb motiu del Dia Mundial de l'ELA, el dilluns 21 de juny a la nit, i per sisè any consecutiu, ajuntaments de tot el territori il·luminaran de verd la façana d’un edifici significatiu de la població per donar a conèixer l’ELA i donar suport a tots als afectats per aquesta malaltia, dins la campanya de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls “Fes un gest per l’ELA”.

Barcelona, Tarragona, Terrassa, l’Hospitalet, Cervera, Figueres, Mataró o Salou son alguns dels molts pobles i ciutats que ja ens han comunicat que es sumaran a la campanya. També es demana a l’alcalde/essa, i a tothom que si vulgui sumar, que pengi una fotografia a les xarxes socials fent el Gest per l’ELA per fer el màxim de difusió possible amb l’etiqueta #fesungestperlela.

Dimecres 2 Juny 2021

Amb motiu del Dia Mundial de l’ELA, les Unitats Funcionals d’ELA i Malaltia de Motoneurona de l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’Hospital del Mar i l’Hospital Vall d’Hebron, juntament amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, organitzem la JORNADA ONLINE SOBRE ELA el 21 de juny a les 17:00.

Dimarts 18 Maig 2021

Les famílies ateses per la Fundació que necessitin realitzar algun desplaçament amb la persona afectada d'ELA i no tinguin un recurs propi per fer-ho, poden sol·licitar una de les dues furgonetes adaptades que disposem a la nostra entitat. Aquests vehicles es poden gaudir d’un a varis dies segons les necessitats que es tinguin i la disponibilitat que hi hagi.

Es tracta de dues furgonetes adaptades pel transport d’una persona amb cadira de rodes i ens van ser cedides per dues famílies que ja no les utilitzaven. Fins ara aquest recurs està funcionant de manera excel·lent i cada cop són més les famílies que ens la demanen per fer desplaçaments, tant curts com més llargs.

Dimarts 11 Maig 2021

La històrica empresa d’alimentació Noel ha volgut lluitar contra l’ELA, a través de Juan Carlos Unzué, volent millorar la qualitat de vida de les persones afectades així com aportant per a la investigació d’aquesta la malaltia.
Donem les gràcies a Noel per voler ajudar a les persones afectades d’ELA i  les seves famílies!

Feed RSS de notícies