Dimarts 26 Juliol 2022

La Fundación Once any a any reafirma el seu compromís cap a les persones afectades d’ELA i les seves famílies a través del recolzament continuat a la feina de la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls, i més en concret, a la tasca de sensibilització que portem a terme.

Dimecres 29 Juny 2022
Els Departaments de Salut i de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya creen el protocol únic per l’agilització de la valoració tant de la incapacitat per a la realització de l’activitat laboral com del grau de dependència i el de discapacitat, així com per l’elaboració del Programa Individual d’Atenció (PIA) que millor s’adapti a les necessitats de les persones afectades d’ELA/MMN.

Dilluns 27 Juny 2022
La tarda del dimarts 21 de juny va tenir lloc a CaixaForum Barcelona, en motiu del Dia Mundial de l'ELA, la Jornada sobre ELA, organitzada conjuntament per les Unitats d'aquesta malaltia de l'Hospital Universitari de Bellvitge, l'Hospital del Mar, l’Hospital Vall d’Hebron, Sant Pau i la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls

La sessió es va dividir en diferents blocs temàtic com l'actualitat dels assajos clínics en ELA, què sabem sobre genètica i la malaltia, també sobre cures especialitzades per a persones afectades, així com una taula final molt emotiva en relació a la importancia de captar fons per seguir ajudant.

Hem penjat el vídeo sencer de la Jornada al nostre canal de YouTube.

Dijous 23 Juny 2022
El dimarts 21 de juny vam celebrar el Dia Mundial de l'ELA i les xarxes socials es van omplir de fotografies amb Gestos per l’ELA i edificis il·luminats de verd de tot Catalunya, juntament amb l'etiqueta #FesunGestperlELA. Des de la Fundació només podem dir gràcies per tot el suport rebut i totes les fotografies que hem vist! No tenim suficients paraules d'agraïment per totes les persones que us heu sumat a la campanya “Fes un Gest per l’ELA”, que ens ajuda a donar visibilitat a la malaltia, a les persones afectades i a les seves famílies des de ja fa més de 7 anys.

Hem volgut fer un petit recull de fotografies, és una molt petita mostra de tots els Gestos que vam veure, des de polítics a personalitats públiques passant per alcaldes i alcaldesses de molts pobles de Catalunya i també als seus habitants, així com amb alguns dels edificis il·luminats de verd de diferents pobles i ciutats de tot el territori.

Dijous 16 Juny 2022

Fins a dia d’avui, les terapeutes ocupacionals de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls disposaven d’un ordinador per poder agilitzar la valoració de quin tipus de tecnologia en comunicació augmentativa i alternativa s’adequa més a les necessitats de cada persona segons el moment de la malaltia en el que es troba. Però el nostre equip s’ha quedat obsolet i en conseqüència no podem oferir el servei, tot i que la necessitat i la demanda continua sent la mateixa. Necessitem suport per adquirir un equip nou l’abans possible i tornar a restablir aquest servei tant important perquè les persones afectades d’ELA tinguin la possibilitat de comunicar-se amb el seu entorn. Pots ajudar-nos? Fes una donació!

Feed RSS de notícies