En el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica, Fes un Gest per l'ELA!

El 21 de juny és el Dia Mundial de l'ELA, i com cada any si voleu donar a conèixer l'Esclerosi Lateral Amiotròfica, donar suport a les persones afectades i als projectes que portem a terme a la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls, us animem a tots a pujar una fotografia fent el Gest per l’ELA a les vostres xarxes socials amb l'etiqueta #fesungestperlela.

Ja és tradició també que aquesta campanya de visibilitat arribi a tots els pobles implicant als Ajuntaments de tot Catalunya. Així doncs, la campanya Fes un Gest per l’ELA, també busca que els consistoris il·luminin un edifici del municipi de color verd, color de l'entitat, la nit del 21, i que a més tot l’equip de govern també es faci una fotografia fent el Gest per l’ELA i la pugin a les xarxes socials dels pobles i ciutats!

Us animem a etiquetar-nos a les xarxes socials: @fmiquelvalls (Facebook, Twitter i Instagram) i també posar altres etiquetes com #diamundialela #fundaciomiquelvalls i #ela.

Animem a tothom a estar atents a la seva població o a preguntar al seu ajuntament si s’ha adherit a la campanya! I si és així el 21 a la nit podeu fer fotografies al edifici il·luminat i penjar-la a les xarxes posant les etiquetes o també compartir les fotografies que pengin a les pàgines oficials.

Suma't a la campanya com ja van fer tantes i tantes persones l'any passat!

Animem a tothom a fer un Gest per l’ELA!

Moltes gràcies!!