Divendres 11 Gener 2019

La Fundació Luzón crea EscuELA, un projecte educatiu per millorar la qualitat de vida dels afectats d’ELA a través de la formació gratuïta per cuidadors i familiars d’afectats per la malaltia.

Tots els continguts de EscuELA, audiovisuals i interactius, han estat realitzats per professionals experts en ELA de l’àmbit psicològic, del treball social, la teràpia ocupacional de la Fundació Miquel Valls, que hem creat varis dels mòduls, y professionals en medicina, adaptacions i comunicació alternativa, creats per experts de l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’Hospital Clínic Universitari de Valencia, BJ Adaptaciones i Irisbond.

Dilluns 7 Gener 2019

Amb motiu del l’ampliació del Conveni entre l’Hospital de Sant Pau i la Fundació Miquel Valls per tal d’integrar una treballadora social i una terapeuta ocupacional de la Fundació, a més de la psicòloga de l’entitat que ja fa 3 anys que hi treballa, entrevistem al Dr. Rojas i la Dra. Turón, del Servei de Neurologia i membres de la Unitat Funcional d’ELA/MM d’aquest hospital de referència.

Dijous 3 Gener 2019

La cita anual més important a nivell internacional que reuneix a investigadors, metges i altres professionals dedicats a l’atenció a les persones afectades d’ELA va tenir lloc a Glasgow (Escòcia) a principis de desembre i va ser organitzat aquest any per l’Associació Escocesa de Malalties de Motoneurona (MND Scotland).

El 4 i 5 de desembre es va celebrar el 26è Congrés de l’Aliança internacional d’associacions d’ELA/MM (International Alliance of ALS/MND Associactions) que agrupa a entitats d’arreu del món que treballen, igual que la Fundació Miquel Valls, per oferir suport a les persones afectades d’ELA i lluitar contra la malaltia.

Dimecres 19 Desembre 2018

La Fundació Miquel Valls rep una subvenció pel projecte de Teràpia Ocupacional i Banc de Productes de Suport a través de la convocatòria de subvencions en l’àmbit social amb càrrec al 0,7% de l’assignació tributària de l’Impost sobre la Renta de les Persones Físiques (IRPF) 2017 presentada al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Aquesta subvenció sorgeix dels fons obtinguts gràcies als ciutadans que en la seva declaració de la renta marquen la casella per finalitats socials.

Dijous 13 Desembre 2018

La Fundació Miquel Valls ha tornat a ser una de les entitats seleccionades per HENKEL a través de la Iniciativa Make an Impact on Tomorrow (MIT) per rebre un ajut que anirà destinat al Banc de Productes de Suport que posem a disposició de les persones afectades d’ELA ateses i les seves famílies.

La sol·licitud a aquesta iniciativa va ser presentada per una treballadora de HENKEL i col·laboradora de la Fundació Miquel Valls, la qual li agraïm de tot cor que pensés en nosaltres per presentar aquesta iniciativa solidària que any a any està ajudant a millorar la qualitat de vida dels afectats d’ELA.

Feed RSS de notícies