Conveni amb la Fundació Bosch Aymerich per millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA

Dilluns 23 Novembre 2020

Aquest any 2020 la Fundació Bosch Aymerich i la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls hem firmat un conveni de col·laboració que ajudarà a les famílies afectades d’ELA a millorar la seva qualitat de vida.

La Fundació Bosch Aymerich dins d’un dels seus àmbits d’actuació, col·laborarà per un període de tres anys en el projecte d’atenció especialitzada en treball social, teràpia ocupacional i psicologia per les persones afectades d’ELA/MMN i les seves famílies.

Gràcies a aquest conveni amb la Fundació Bosch Aymerich podem continuar amb el projecte d’atenció integral i especialitzada a nivell social, psico-emocional i d’atenció a la dependència. Doem suport, assessorament, informació i acompanyament a les famílies al llarg de tot el procés d’evolució de la malaltia , servint de punt de referència. Aquest projecte es porta a terme tant al domicili de les famílies a tot Catalunya com a les Unitats especialitzades d’ELA dels principals hospitals de referència com son l’Hospital de Bellvitge, l’Hospital del Mar, l’Hospital de Sant Pau i l’Hospital Vall d’Hebron, on estem integrats a l’equip mèdic amb una treballadora social, una terapeuta ocupacional i una psicòloga. A més, aquest projecte estableix el contacte permanent amb tots els altres hospitals i recursos de tot el territori que tracten i donen atenció a les persones afectades d’ELA.

La signatura del conveni es va celebrar el març de 2020 amb la presència del Sr. Angel Sáez, president de la Fundació Bosch Aymerich y el Sr. Enric Maria Valls, president de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Volem donar el nostre més sincer agraïment a la Fundació Bosch Aymerich per aquesta col·laboració, amb ella estan ajudant a les més de 450 persones afectades d’ELA que hi ha a Catalunya, juntament amb totes les seves famílies.

Moltes gràcies pel vostre Gest per l’ELA!