NOVA FURGONETA ADAPTADA A DISPOSICIÓ DE LES FAMÍLIES AFECTADES D’ELA ATESES PER LA FUNDACIÓ

Dimarts 25 Agost 2020

A la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls, des de ja fa uns anys, posem a la disposició de les famílies ateses per l’entitat una furgoneta adaptada per si aquestes necessiten realitzar algun desplaçament amb la persona afectada i no tenen un recurs propi per fer-ho.

A partir d’ara, disposarem d’un segon vehicle adaptat per les famílies afectades d’ELA que ho requereixin. Aquest fet és gràcies a que hem rebut d’una família que ja no la utilitzava la donació d’una furgoneta Fiat Dobló adaptada pel transport d’una persona amb cadira de rodes.

Aquest nou vehicle adaptat és de 5 places i és el model Dobló de la Marca Fiat, té una rampa a la part posterior, tots els ancoratges necessaris de seguretat per la cadira de rodes i disposa de l’homologació corresponent. Per a donar-li un bon ús, la volem posar també a la disposició de les famílies ateses per la Fundació que vulguin fer algun desplaçament i no disposin de cap recurs propi per fer-ho.

Volem donar les gràcies de tot cor a la família afectada d’ELA que de manera totalment solidaria ha volgut fer la donació a la Fundació d’aquest vehicle adaptat perquè altres famílies en la mateixa situació que ells la puguin utilitzar.

La Fundació ja disposa d’una altre furgoneta, una Volkswagen Caddy adaptada que ja fa un temps que es posa a disposició de les persones afectades d’ELA i que també va ser una donació d’una família.

Fins ara aquest recurs està funcionant de manera excel·lent i cada cop són més famílies que ens les demanen per fer desplaçaments, tant curts com més llargs. Les dues furgonetes es poden gaudir d’un a varis dies segons les necessitats que es tinguin i la disponibilitat que hi hagi. Si sou una família atesa per la Fundació Catalana d’ELA, i hi esteu interessats, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través de la vostra treballadora social de referència, o també per telèfon al 937665969 o via correu electrònic a ela@fundaciomiquelvalls.org.

No dubteu a demanar-nos informació si la necessiteu!