“LA DESCONFINADA”, CURSA VIRTUAL DE CORREDORS.CAT, RECAPTA 6000€ PER AJUDAR A LES PERSONES AFECTADES D’ELA

Dilluns 4 Maig 2020

Corredors.cat és l’associació de corredors la qual fa molts anys que sap de la tasca que fem des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls i ens dóna suport any rere any, ja que l’ELA els ha tocat de prop. Aprofitant que el cap de setmana del 2 i 3 de maig era el primer que es podia sortir a fer esport després del confinament, degut a la crisis de la Covid19, van decidir organitzar “La Desconfinada”, la 1a Cursa Virtual solidària, en que la recaptació seria per la lluita contra l’ELA.

En menys de dues setmanes els correcats, que és com es fan dir els membres de corredors.cat, van organitzar aquesta cursa recaptant un total 6000€ que aniran destinats a poder ajudar, de forma totalment segura, a les persones afectades d’ELA ateses per la Fundació.

Durant aquestes setmanes de confinament han estat moltes les iniciatives solidàries que han nascut des de l’entorn de l’atletisme i els grups de corredors populars, la immensa majoria lligades directament a la crisi sanitària provocada per la pandèmia de la Covid19. Des de corredors.cat saben que les persones afectades d’ELA i les seves famílies han seguit necessitant tot el suport possible, per aquest motiu, han volgut organitzar aquesta cursa solidària per aquesta causa!

L’èxit ha estat rotund, i des de la organització no s’esperaven que tantes persones hi col·laboressin. El final de festa, diumenge, tot era alegria ja que la recaptació va ser de 6000€, els quals es sumen al repte que ja tenien obert a mi grano de arena en relació amb la Marató de Barcelona.

Aquesta magnífica xifra anirà destinada a adquirir diferents Equips de Protecció (EPI’s) perquè els professional de l’entitat puguin realitzar les visites a domicili a tot el territori de manera totalment segura davant la Covid19, tan per les famílies afectades (que son un col·lectiu d’alt risc en relació a aquesta virus) com pels propis treballadors de l’entitat.

Podeu veure les fotografies dels corredors que hi van participar al Twitter (@LDesconfinada) i Instagram de la cursa (@LaDesconfinada), també al canal de Youtube de corredors.cat hi podreu veure el final de festa de La Desconfinada, on els organitzadors d’aquesta cursa i l’Anna Rigola, responsable de comunicació de la Fundació, expliquen com ha estat l’experiència i a què aniran destinats tots els donatius que s’han fet.

No tenim paraules per agrair tot el que fan des de corredors.cat per la lluita contra l’ELA. Mil gràcies pels KmsxlELA que feu, mil gràcies pels vostres Gestos per l’ELA!