MESURES D’ACTUACIÓ DE LA FUNDACIÓ CATALANA D’ELA MIQUEL VALLS EN RELACIÓ AL CORONAVIRUS

Dimarts 24 Març 2020

Degut a la situació que estem vivint en relació a l’expansió del coronavirus i amb l’ampliació de l’estat d’emergència, us comuniquem que des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls ens veiem obligats a que els nostres professionals continuïn realitzant els seguiments a les famílies afectades d’ELA de manera telemàtica, tal i com han estat fent aquestes dues últimes setmanes, cancel·lant així tots els desplaçaments al domicili. A causa d’aquestes mateixes circumstàncies, la Ortopèdia ELA, també romandrà tancada i sense servei fins a nou avís.

Tot i aquesta decisió extraordinària, que s’ha pres per minimitzar el risc de contagi, volem remarcar que les famílies i altres serveis relacionats en tot moment poden continuar contactant amb les treballadores social, terapeutes ocupacionals o psicòlogues de la Fundació, pel tema que sigui.

Poden parlar amb les professionals de manera telefònica, missatge de whatsapp o correu electrònic, així com trucar al telèfon directe de l’entitat (937665969). La Fundació és una entitat privada sense ànim de lucre fundada per familiars d’afectats l’ELA, i per això, ajudar a altres famílies afectades continua sent prioritari per nosaltres.

En el cas de les Unitats especialitzades d’ELA de l’Hospital Universitari de Bellvitge,  l’Hospital del Mar i l’Hospital de Sant Pau, de les quals en formem part, també han posposat les visites fins a nou avís, quedant a la disposició de les persones afectades per la malaltia per telèfon o correu electrònic per si hi ha algun dubte o qüestió.

Agraïm la comprensió i quedem a la disposició de tothom per continuar estant al costat de les famílies afectades d’ELA pel que necessitin.

Trobareu informació contrastada i actualitzada sobre el Coronavirus a la pàgina web del Departament de Salut. Així mateix, també podeu estar-ne informats a temps real a través de les comptes de Twitter del Departament de  Salut (@salutcat) i de la Generalitat de Catalunya (@gencat)