GRUPS D’AJUDA MÚTUA ONLINE PER A PERSONES AFECTADES D’ELA I PER A FAMILIARS D’AFECTATS/DES

Dilluns 11 Novembre 2019

Des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls hem obert dos grups privats de Facebook perquè tant les persones afectades d’ELA com els seus familiars, per separat, puguin tenir un espai on poder compartir experiències, vivències i sentiments amb altres persones que estan o han estat en la seva mateixa situació que ells en relació amb la malaltia.

Es tracta de dos grups de Facebook, el Grup d’Afectats d’ELA, en que sols hi ha persones afectades per la malaltia, i el Grup d’Ajuda Mútua de Familiars d’ Afectats d’ELA, format només per persones que son familiars d’un afectat/da.

Tan el grup de persones afectades com el grup de familiars d’aquestes estan creats per la Fundació Miquel Valls i moderats per voluntaris de l'entitat, que alhora també són familiars que han viscut la malaltia en primera persona transformant així aquests llocs online en un espai per poder expressar tot el que senten o escriure dubtes en relació a la malaltia en total confiança. A més amb aquests grups també es pretén fer una xarxa de suport dels uns amb els altres mitigant així la sensació de soledat que pot provocar l’ELA, tan als afectats com als familiars d’aquests.

Per entrar a aquests grups s’han de respondre 3 senzilles preguntes sobre si ets afectat/da d’ELA o un familiar, d’aquesta manera ens assegurem que cada persona entra al grup que li pertoca, respectant així la privadesa de la resta.

Si esteu interessats en entrar al Grup d’Afectats d’ELA podeu fer clic aquí.

Si esteu interessats en entrar al Grup d’Ajuda Mútua de Familiars d’afectats d’ELA feu clic aquí.