VOTA PEL PROJECTE D’ATENCIÓ ALS AFECTATS D’ELA A “CONTIGO, 50 Y MÁS” DE CINFA!

Dilluns 20 Maig 2019

Els laboratoris CINFA, impulsen l’acció solidària “Contigo, 50 y más”, amb l’objectiu de premiar iniciatives de millora de la qualitat de vida física, mental i emocional de pacients i els seus familiars. Els 50 projectes més votats rebran una aportació econòmica de 5.000 euros.

Des de la Fundació Miquel Valls hem presentat el programa d’Atenció a Afectats d’ELA en treball social, teràpia ocupacional i psicologia que posem a disposició de les persones afectades d’ELA i els seus familiars de tot Catalunya amb l’objectiu de millorar el seu benestar i la seva autonomia personal. Ajuda’ns votant el nostre projecte!

El sistema de votació és públic, es pot votar pel projecte fins el 30 de setembre a través de la plataforma que Cinfa ha creat. Només s’ha d’entrar i votar!

També demanem la màxima difusió, que s’enviï a tants contactes com sigui possible per així ajudar-nos a poder obtenir més vots.

Moltes gràcies per fer aquest gest per l’ELA!