CAMPANYA DE SENSIBILITZACIÓ DE L’ELA A LAS FARMACIES

Divendres 15 Març 2019

Amb l’objectiu de donar visibilitat a l’ELA, el Consell General de Col·legis Oficials de Farmacèutics i la Fundación Luzón han unit forces presentant una campanya que es desenvoluparà a través de les farmàcies que voluntàriament desitgin participar-hi.

Volen donar visibilitat a l’ELA, afavorir el seu coneixement i sensibilitzar per seguir promovent la coneixença de la malaltia, per derivar al metge d’atenció primària i a les Entitats especialitzades quant abans millor, com és la Fundació Miquel Valls en el cas de Catalunya, ajudant així a pacients i cuidadors.

Per poder afavorir la sensibilització sanitària de l’ELA des de les farmàcies s’han distribuït 22.000 pòsters en les quatre llengües cooficials perquè es pengin en els establiments adherits a la campanya. També per aprofundir a la formació dels farmacèutics s’ha elaborat una guia en la que s’explica les manifestacions clíniques, la etiologia, el tractament farmacològic, les cures generals i el paper del farmacèutic, entre altres aspectes. A més, s’han fet infografies informatives de la malaltia dirigides a aquest col·lectiu de professionals de la farmàcia i als propis pacients. Tot el material està disponible a Portalfarma, en el espai “Farmacia y Enfermedades Neurodegenerativas”.