EL DEPARTAMENT DE TREBALL, AFERS SOCIALS I FAMÍLIES, DÓNA SUPORT ALS AFECTATS D’ELA A TRAVÉS DE L’IRPF

Dimecres 19 Desembre 2018

La Fundació Miquel Valls rep una subvenció pel projecte de Teràpia Ocupacional i Banc de Productes de Suport a través de la convocatòria de subvencions en l’àmbit social amb càrrec al 0,7% de l’assignació tributària de l’Impost sobre la Renta de les Persones Físiques (IRPF) 2017 presentada al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Aquesta subvenció sorgeix dels fons obtinguts gràcies als ciutadans que en la seva declaració de la renta marquen la casella per finalitats socials.

L’ajuda atorgada va destinada al projecte “Foment de l’autonomia personal i millora de la qualitat de vida de les persones afectades d’Esclerosis Lateral Amiotròfica (ELA) i famílies”, que suposa l’atenció, informació i assessorament en Teràpia Ocupacional que s’ofereix des de la Fundació de forma continuada, incloent la gestió i manteniment del Banc de Productes de Suport que l’entitat posa a disposició de les famílies.

Volem agrair al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies que hagi considerat el projecte d’interès donant així suport a les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

Esperem poder seguir comptant amb el seu suport de forma continuada.

Moltes gràcies!