HENKEL, DONANT SUPORT ALS AFECTATS D’ELA A TRAVÉS DE LA INICIATIVA MIT

Dijous 13 Desembre 2018

La Fundació Miquel Valls ha tornat a ser una de les entitats seleccionades per HENKEL a través de la Iniciativa Make an Impact on Tomorrow (MIT) per rebre un ajut que anirà destinat al Banc de Productes de Suport que posem a disposició de les persones afectades d’ELA ateses i les seves famílies.

La sol·licitud a aquesta iniciativa va ser presentada per una treballadora de HENKEL i col·laboradora de la Fundació Miquel Valls, la qual li agraïm de tot cor que pensés en nosaltres per presentar aquesta iniciativa solidària que any a any està ajudant a millorar la qualitat de vida dels afectats d’ELA.

Mitjançant la iniciativa MIT, HENKEL dóna suport als seus treballadors en actiu i jubilats per tal que puguin portar a terme activitats de suport a entitats sense ànim de lucre y de voluntariat. L’ajut que ofereix l’empresa als seus treballadors és a través de donacions de productes, donacions monetàries, a través de temps lliure remunerat o oferint suport tècnic en el desenvolupament dels projectes.

Donem les gràcies a totes les persones que han fet possible aquest Gest per l’ELA!
Amparo Carranza, treballadora de Henkel i col·laboradora de la FMQV, Cristina Torras, representant de la FMQV i Griselda Serra representant de Henkel en el acte de presentació de MIT.