SERGI ROBERTO, PADRÍ ARROSSAIRE SOLIDARI AMB LA FUNDACIÓ MIQUEL VALLS A CA LA NURI

Dimarts 13 Novembre 2018

Sergi Roberto, des de novembre de 2018, és el padrí arrossaire i solidari del restaurant Platja Ca la Nuri (Passeig Marítim de la Barceloneta, 55). El futbolista del Futbol Club Barcelona ha elaborat un arròs, juntament amb els caps de cuina del restaurant, que estarà tot un any a la carta i que portarà el seu nom.

Per cada client que demani l’Arròs Sergi Roberto, Ca la Nuri aportarà 1€ a la Fundació Miquel Valls, el qual destinarem als projectes que portem a terme per millorar la qualitat de vida dels afectats d’ELA i les seves famílies.

L’arròs solidari Sergi Roberto, és un arròs especial, no només per la finalitat sinó també pels ingredients. Es tracta d’un arròs melós amb foie i carpaccio de gamba. La recepta comença amb un bon sofregit tradicional, tomàquet, ceba, all i vi blanc, després s’hi afegeix l’arròs de Pals i es remou perquè els ingredients es vagin unificant. Seguidament s’hi aboca un fumet de peix perquè l’arròs es cogui. Finalment, fora del foc, s’hi afegeix una mica de mantega de gamba, els daus de foie i el carpaccio de gamba. La presentació de l’arròs a taula és en un plat fons i estarà disponible a la carta d’aquest restaurant.

Ca la Nuri comença la segona edició de “Padrins Arrossaires” amb aquest arròs melós al gust de Sergi Roberto, que trobareu a Platja Ca la Nuri, i també amb un arròs sec de calamar, tallarines de sípia i katsuobushi triat pel Mag Lari, que podreu trobar a la carta del Xiroi Ca la Nuri (Pg. Marítim de la Nova Icaria, 38) i que destinarà aquest euro solidari als projectes de Dream Nepal que treballen per millorar les condicions de vida de nens nepalesos.

Volem donar les gràcies a en Sergi Roberto per apadrinar l’arròs i fer-lo solidari per la Fundació Miquel Valls, a Ca la Nuri per la iniciativa i les gestions que està portant a terme per fer-ne difusió i, finalment, a totes les persones que han fent i faran possible aquest Gest per l’ELA.

Moltes gràcies a tots!