REGALS SOLIDARIS PER AQUESTES FESTES! FES UN GEST PER L'ELA PER NADAL!

Divendres 23 Novembre 2018

Les festes de Nadal ja s'acosten, i des de la Fundació Miquel Valls us volem donar algunes propostes de presents i iniciatives que són d’allò més solidàries amb la Fundació per regalar aquests dies tan especials! Amb aquestes compres estareu contribuint a ajudar a tots els afectats d'ELA que atenem des de la Fundació Miquel Valls gràcies als projectes que portem a terme! Teniu vins, clauers, motxilles, samarretes, compres per internet solidaries entre moltes d'altres oportunitats de fer un regal d'allò millor i alhora col·laborar amb la lluita contra l'ELA.

A la web de la Fundació a més d’informació sobre què fem i com portem a terme els nostres projectes també podreu trobar marxandatge de l’entitat: Samarretes tècniques, de cotó, clauers, bosses per penjar i de cotó, llibres etc. Adquirint aquests objectes estareu fent un Gest per l'ELA, ja que tots els beneficis obtinguts aniran destinats a la Fundació.

Més informació i adquisició de marxandatge aquí.

Ilusión+ neix de l'idea de crear un vi de qualitat amb responsabilitat social. El projecte es basa en la compra de vins de qualitat a través de la web www.ilusionmas.com seleccionats per en Pau, afectat d’ELA, i la seva dona Gina. Per cada ampolla comprada destinaràs una part del preu a un projecte relacionat amb les malalties neurodegeneratives com el de la Fundació Miquel Valls.

Més informació i compres: www.ilusionmas.com

Wapsi.org, és una web que converteix les teves compres per Internet en solidàries sense que tu hagis de pagar de més!

L’únic que has de fer, abans de fer la compra a alguna de les empreses adherides a aquesta iniciativa, és entrar a wapsi.org, indicar a quina empresa faràs la compra i indicar la Fundació o organització a la que vols que aquesta empresa destini un donatiu. Tot seguit wapsi et redireccionarà a la web de la marca o empresa on vols fer la compra! Així de senzill! Hi ha un munt de marques, entra-hi abans de fer les compres de Nadal!

Més informació aquí. I fes clic aquí si vols comprar a través de Wapsi.org.

Fes un Gest per l’ELA i col·labora amb alguna d’aquestes iniciatives solidaries aquest Nadal!

Moltes gràcies i bones festes de part de tot l'equip de la Fundació Miquel Valls i recorda, amb tu, farem possible l'impossible!