CON GUSTO: GUIA D’ALIMENTACIÓ PER A AFECTATS D’ELA

Dilluns 7 Agost 2017

La Fundación Luzón en col·laboració amb la Unitat de Motoneurona de l’Hospital de Bellvitge, la Fundació Alicia i el Campus d’Alimentació Torribera de la Universitat de Barcelona proposen la iniciativa CON GUSTO, una guia d’alimentació i receptes fàcils per a afectats d’ELA i persones amb dificultats de deglució.

Una bona nutrició és un condicionant de l’evolució de l’ELA, per aquest motiu s’ha creat aquest projecte amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb aquest tipus de problemàtica.

A aquesta guia, a més de diferents receptes per fer a casa en el dia a dia, també podreu trobar un seguit de consells i recomanacions per no perdre pes, fet que pot portar a un empitjorament de la salut de l’afectat.

Us deixem amb l’enllaç per a poder descarregar-vos la guia.

També podreu trobar més informació sobre el projecte CON GUSTO a la seva pàgina web.