TONI MIQUEL: 113KM PER LA LLUITA CONTRA L’ELA!

Divendres 29 Abril 2016

En Toni Miquel és un esportista que realitzarà l’Ironman 70.3 Barcelona que tindrà lloc el dia 22 de maig a la costa del Maresme. Ell ha volgut transformar aquesta prova  que combina natació, bicicleta i corre en un Gest per l’ELA!

Ha obert un repte a elmeugradesorra.org amb l’objectiu d’aconseguir 113 euros, 1€ per cada kilòmetre que realitzarà, pel projecte que la Fundació té per la millora de la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA! Podeu ajudar a en Toni a aconseguir aquest objectiu entrant a la següent pàgina del meu gra de sorra i fent un donatiu.

A en Toni fa anys li van diagnosticar una hèrnia discal que el va apartar de tot tipus d'esport i esforç. Amb sacrifici i treball ha pogut reprendre aquestes activitats esportives. Com diu ell: “Les malalties degeneratives son un pes amb el que molta gent ha d'aprendre a conviure, i per desgràcia moltes encara no tenen cura; l'ELA és una d'elles. Per això, i tot i que el meu cas no és comparable a aquesta malaltia, crec que em sento una mica identificat, així que he decidit compartir el meu repte personal amb el de moltes altres persones que també fan un esforç enorme (molt més gran que el meu) per tirar endavant.”

Si voleu donar suport al repte tan solidari per la lluita contra l’ELA d’en Toni no dubteu a entrar-hi: www.migranodearena.org/es/reto/5401/113-km-per-lela/

Des de la Fundació Miquel Valls volem donar les gràcies a en Toni per aquest Gest per l’ELA que farà i desitjar-li molta sort al dia 22 de maig!!!