DESTINA ELS TEUS PUNTS ESTRELLA A AJUDAR A LES PERSONES AFECTADES D’ELA I LES SEVES FAMÍLIES

Divendres 22 Abril 2016

Si tens Punts Estrella, els pots canviar per un donatiu a la Fundació Miquel Valls, fent possible que puguem oferir una atenció integral i especialitzada a les persones afectades d'ELA i les seves famílies, a tot Catalunya.

L’entitat compta amb treballadores socials, psicòlogues i terapeutes ocupacionals especialitzades en la malaltia que atenen a les persones afectades d’ELA i a les seves famílies de forma continuada. L’atenció es realitza a domicili, també des de les Unitats Multidisciplinàries d’ELA de diferents hospitals i en coordinació amb la resta de recursos i professionals de la xarxa pública i privada.

Si vols ajudar a les persones afectades per l’ELA i les seves famílies, pots fer el teu donatiu seguint una de les següents vies:

1. Link d’accés directe al catàleg de Punts Estrella, on podreu fer el donatiu a la Fundació.

2. Si no coneixeu de quants Punts Estrella disposeu, també podeu seguir el següent procés:
  • Entreu al web de la línea oberta de “la Caixa”: http://portal.lacaixa.es/ a la línea oberta i identifiqueu-vos.
  • Un cop dins, accediu a l’opció targetes del menú superior.
  • Es desplegarà un menú vertical al costat esquerra de la pantalla on apareix l’opció Punts Estrella. Si hi cliqueu us apareixerà el vostre saldo de punts (Saldo Total de Punts Estrella).
  • A continuació cliqueu el requadre blau on diu Demanar regals i us apareixerà el cercador dels punts estrella. Poseu Miquel Valls al cercador i us apareixerà un requadre blau on hi diu Fundació Miquel Valls. Cliqueu sobre el nom.
  • Indiqueu quantes Unitats voleu donar (cada Unitat representa 225 Punts) i cliqueu a Sol·licitar regals.
  • Per acabar, cliqueu Acceptar.
Us agrairíem que en féssiu difusió entre tots els vostres contactes i a través de les xarxes socials!!!

Aprofitem per agrair a “la Caixa” el seu suport continuat a les persones afectades d’ELA i famílies i que hagi seleccionat la nostra entitat per ser una de les ONG beneficiàries del Programa Punts Estrella.

Moltes gràcies!

FES EL TEU GEST PER L’ELA i COL·LABORA! JUNTS SUMEM EN LA LLUITA CONTRA L’ELA!