DECLARA LA TEVA SOLIDARITAT MARCANT LA CASELLA PER A FINS SOCIALS A LA DECLARACIÓ DE LA RENDA. EL TEU GEST HO CANVIA TOT!

Dimarts 19 Abril 2016

A la declaració de la renda de cada ciutadà només hi ha una part en què les persones podem decidir què volem que es faci amb els nostres diners: la del 0,7% a fins socials o a l’Església. Els contribuents podem optar per marcar una de les dues caselles o bé totes dues. En el cas que es marquin les dues caselles l’assignació serà del 1,40% de l’IRPF. Sigui quina sigui l’elecció, no representa cap cost econòmic pel ciutadà. És a dir, la quantitat a ingressar o a retornar serà la mateixa es marqui una casella, les dues, o cap d’elles.

Des de la Fundació Miquel Valls us animem a marcar la casella de fins socials!

I per què cal marcar la casella de fins socials?
  • Ara més que mai, hem de ser solidaris amb qui més ho necessita, especialment els col·lectius més desfavorits. Les entitats han d’atendre cada cop més persones i portar a terme més programes socials. Per seguir fent aquesta tasca cal la nostra aportació, i marcant aquesta casella col·laborarem en poder tirar-ho endavant.
  • A més, a través del 0’7% del IRPF a Fins Socials es financen programes concrets, portats a terme per les ONGs.Exerceix els teu dret a decidir el destí d’una part dels teus impostos i ajuda a finançar projectes socials duts a terme per ONGs i entitats com la Fundació Miquel Valls, la qual és una de les entitats beneficiaries des de el 2013.
I recorda, no suposa cap cost econòmic per tu!

Per més informació: www.xsolidaria.org

GRÀCIES PEL VOSTRE SUPORT!!!