I JORNADA PER A PACIENTS I CUIDADORS SOBRE L’ELA AL HOSPITAL DEL MAR

Divendres 11 Març 2016

El divendres dia 1 d’abril, la Unitat Multidisciplinària d’ELA del Parc de Salut Mar juntament amb la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls organitzen I JORNADA PER A PACIENTS I CUIDADORS SOBRE L’ELA al Hospital del Mar. La Jornada va destinada a persones afectades d’ELA, familiars i cuidadors interessat en un acte informatiu i participatiu d’aquestes característiques.

Podeu veure el programa amb els horaris i les ponències de la Jornada fent clic aquí.

Els objectius de la jornada són donar a conèixer l’ELA, aprendre a identificar aquells aspectes que podem prevenir i en els que podem intervenir, així com abordar els aspectes psicològics i socials que afecten tan a les persones afectades com als cuidadors.

Aquest acte tindrà lloc a la a la Sala Ramón y Cajal del PRBB (Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona) de l’Hospital del Mar de Barcelona. Començarà a les 9 del matí. La inscripció és gratuïta i s’ha de realitzar per assistir-hi ja que les places són limitades.

Per tal de realitzar aquesta inscripció és necessari enviar un correu a ars@fundaciomiquelvalls.org indicant: Nom complert, NIF, telèfon, i si s’assistirà en cadira de rodes. També us podeu inscriure trucant al 93.766.59.69.

Us esperem veure a la Jornada!