CAMINADA CONTRA L’ELA A MADRID: ACTE CENTRAL DE LA CAMPANYA DE RECOLLIDA DE SIGNATURES PER LA INVESTIGACIÓ

Dimecres 7 Octubre 2015

Diverses persones afectades d’ELA de tot el territori espanyol han iniciat una campanya de recollida de signatures per donar suport a la investigació de l’ELA.

Us adjuntem el link corresponent per si us voleu sumar a la campanya.

Per altre banda, han redactat una carta dirigida a tots els partits polítics que opten a les Eleccions Generals de desembre per què incloguin en els seus programes electorals més recursos per la investigació de l’ELA i l’atenció a les persones afectades per la malaltia i les seves famílies amb l’objectiu de millorar la seva qualitat de vida. A aquesta carta s’han adherit diferents entitats, incloent la Fundació Miquel Valls.

Com a acte dins d’aquesta campanya, el dia 7 de novembre s’ha organitzat una caminada a Madrid per la lluita contra l’ELA. La sortida serà a les 12:00 des de la Plaça Cibeles fins el passeig del Prado fins a la Plaça Neptuno, i des de allà continuarà per la Carretera San Jerónimo fins el Congrés dels Diputats, on es llegirà un manifest.