CAMPANYA DE LOTERIA SOLIDARIA PER LA LLUITA CONTRA L’ELA 2015

Divendres 25 Setembre 2015

Com ja és una tradició des de la Fundació Miquel Valls comencem la campanya de LOTERIA SOLIDÀRIA 2015. Com l’any passat a més de la Loteria de Nadal, aquest any tornem tenir Loteria de la Grossa de Cap d’Any. Esperem que la sort s’aliï amb tots nosaltres!

L’objectiu de la Loteria Solidària és poder fer difusió de la malaltia i de la tasca que realitza la Fundació, alhora que aconseguim fons per tal de poder seguir tirant endavant els nostres projectes d’atenció assistencial domiciliaria, de millora de l’atenció mèdica, i de promoció de la investigació.

Les activitats com la Loteria ens ajuden a sumar en la lluita contra l’ELA.

LOTERIA DE NADAL

El preu de la Loteria de Nadal és de 5€.

LOTERIA DE LA GROSSA DE CAP D’ANY

El preu de la Loteria de la Grossa de Cap d’Any és de 2€ per butlleta. Per si us interessa comprar aquesta loteria us avisem que tenim poques butlletes, per tant, es repartiran per estricte ordre de sol·licitud fins a que s’exhaureixin.

Ens cal el vostre suport! ADHERIU-VOS a la campanya de la LOTERIA SOLIDARIA 2015, compreu les vostres butlletes i AJUDEU-NOS a vendre els talonaris de la Loteria de Nadal. La podeu vendre entre els vostres familiars i amics o bé demanar a un establiment del vostre barri o població que us ajudi.

Si voleu adquirir alguna participació o un talonari per vendre’l contacteu amb la Núria Sala: nuria.sala@fundaciomiquelvalls.org o bé al telèfon 93.766.59.69 (Horari d`Atenció: de Dilluns a divendres de 8h a 15h.)

Moltes gràcies a tots per col·laborar!