ORTOELA, L’ORTOPÈDIA ONLINE SOLIDÀRIA AMB L’ELA!

Dimecres 4 Febrer 2015

www.ortoela.org és la pàgina on us heu d’adreçar per entrar a l’ortopèdia online, projecte que la Fundació va engegar a finals del 2014 i que esperem que pugui utilitzar molta gent! La finalitat principal de l’Ortoela és el subministrament de material ortopèdic a través d’Internet per tot l’estat. A la vegada és una nova via de finançament pels projectes que la Fundació té per a la millora de la qualitat de vida dels afectats d’ELA i els seus familiars. Hi podreu trobar tot tipus de material ortopèdic ordenat per categories i subcategories per fer fàcil la recerca del producte que més s’adeqüi a les vostres necessitats del dia a dia.

Si entreu a l’ortoela.org podreu veure tot el ventall de productes ortopèdics que s’ofereixen, així mateix també podeu entrar al FacebookTwitter de l'Ortoela, ja que des de aquestes xarxes socials cada mes podreu veure algunes ofertes exclusives de productes rebaixats!

El servei d’Ortoela té un correu per qualsevol dubte que tingueu sobre els productes que podeu trobar a la web. Tot i així, si voleu un servei totalment personalitzat us recordem que la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls va obrir fa 5 anys l’Ortopèdia ELA, una ortopèdia física en que tots els beneficis van també íntegrament destinats als projectes de la Fundació. Aquest servei personalitzat inclou assessorament dels nostres professionals, muntatge i un servei postvenda (reparació, substitució, manteniment, etc.) L’Ortopèdia ELA es troba al carrer Andorra, 2 de Pineda de Mar (Barcelona) i al telèfon és el 93.766.53.99.

Esperem que el servei d’ortoela.org us sigui d’ajuda en les vostres compres de productes ortopèdics, i moltes gràcies per el Gest per l’ELA que esteu fent en comprar des de l’ortoela.org!