EL DEPARTAMENT DE SALUT REAFIRMA EL SEU COMPROMÍS VERS LES PERSONES AFECTADES D’ELA I LES SEVES FAMÍLIES

Dimecres 28 Gener 2015

Us comuniquem que a finals de l’any 2014, la Fundació Miquel Valls va rebre resolució positiva per part del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya pel desenvolupament dels projectes “Atenció Domiciliària Multidisciplinar dirigida a persones afectades d’ELA i les seves famílies” i “Atenció Integral a persones afectades d’ELA: Unitat Funcional d’ELA de l’Hospital Universitari de Bellvitge”.

Ambdós projectes van ser presentats per l’entitat a la Convocatòria de l’any 2014 del Dept. de Salut pel finançament a entitats de caràcter no lucratiu que realitzen activitats adreçades al foment i al suport a la salut.

Els projectes recolzats engloben l’atenció integral, especialitzada i continuada que des de la Fundació Miquel Valls s’ofereix a les persones afectades d’ELA i les seves famílies, a domicili, des de la Unitat Funcional d’ELA de l’HUB i en coordinació amb la resta de recursos i professionals de la xarxa pública i privada.

Volem agrair sincerament al Departament de Salut el seu suport continuat als projectes desenvolupats des de l’entitat a benefici de les persones afectades d’ELA i les seves famílies. L’ajut concedit s’ha destinat al desenvolupament d’ambdós projectes al llarg de l’any 2014,  contribuint a millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’ELA i les seves famílies.

Moltes gràcies.