FES SOLIDARIES LES TEVES COMPRES PER INTERNET AMB WAPSI.ORG I COL·LABORARÀS AMB LA FUNDACIÓ CATALANA D’ELA MIQUEL VALLS

Divendres 23 Gener 2015

Wapsi (www.wapsi.org) és una web que converteix les teves compres per internet en solidàries sense tu hagis de pagar de més! L’únic que has de fer és, abans de fer la compra a alguna de les empreses adherides a aquesta iniciativa, entrar a wapsi.org, indicar a quina empresa faràs la compra i indicar la Fundació o organització a la que vols que aquesta empresa destini un donatiu. Tot seguit wapsi et redireccionarà a la web de la marca o empresa on vols fer la compra! Així de senzill!

Del total de la compra que hagis fet, la marca dóna a Wapsi un percentatge de benefici ja estipulat que es pot veure també a la web. Aquest percentatge es distribueix de la següent manera: El 70% es destina a la Fundació o organització que s’ha escollit, el 20% a treballs administratius i de difusió de wapsi i el 10% restant és pel comprador, ja que si et registres a wapsi i acumules aquests diners després els podràs bescanviar per regals de comerç just.

Hi ha un munt de marques i empreses adherides: de material esportiu, llibres, cultura, webs d’ofertes, menjar ràpid, joguines… Si ja tens clar que l’aportació la vols fer a la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls pots entrar directament per www.wapsi.org/FMiquelValls i després fer clic a la marca on vulguis fer la compra online.

És una iniciativa fàcil, sostenible i molt solidària en la que l’únic que has de fer són tres clics!

T’animem a fer compres solidaries amb wapsi.orb tot fent un Gest per l’ELA!